همه چیز در مورد برگزاری جشن تعیین جنسیت

همه چیز در مورد برگزاری جشن تعیین جنسیت

فهرست عناوین

نوع جنسیت فرزندتان یکی از چیزهایی است که یک عمر آن را تصور کرده‌اید و برای آن نقشه چیده‌اید. شما می‌توانید از تشخیص جنسیت فرزندتان توسط سونوگرافی استفاده کنید و جشنی برگزار کنید تا هم خودتان و هم مهمانانتان با آگاهی از جنسیت بچه سورپرایز شوند. ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید جشن تعیین جنسیت برای فرزند خودتان یا دوستان یا اقوام‌تان برگزار کنید.

تهیه تم

با رنگ‌های آبی و صورتی یک تم درست کنید. برای این کار از نوشیدنی‌هایی با این رنگ‌ها، لباس‌های مختلف بچه، بشقاب و لیوان‌هایی با این رنگ‌ها، دکورهایی با این رنگ‌ها و ... استفاده کنید.

انتخاب روز جشن و دعوت از مهمانان

شش هفته قبل از جشن می‌توانید مهمانان را دعوت کنید. برای دعوت از مهمانان می‌توانید از کارت‌های دعوت با تم آبی و صورتی استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید هزینه کمتری کنید، می‌توانید از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف برای طراحی کارت دعوت و ارسال آن از طریق شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. همچنین می‌توانید در وبسایت بزمینه جشن خود را بسازید و دعوتنامه‌های خود را ارسال کنید.

موضوع مهمانی تعیین جنسیت

برای این کار پس از مراجعه به مرکز سونوگرافی، از آنها بخواهید جنسیت بچه را به شما اعلام نکنند و نتیجه را در پاکتی دربسته قرار دهند. سپس می‌توانید همین پاکت را به مسئول تهیه کیک جشن تعیین جنسیت بدهید تا از آن برای ساخت کیک استفاده کند.

چگونگی اعلام جنسیت در جشن

برای این کار پاکتی را که از مرکز سونوگرافی گرفته بودید به قنادی که کیک تعیین جنسیت را تهیه می‌کند بدهید. در صورتی که بچه دختر بود، او باید درون کیک را با رنگ صورتی تهیه کند و در صورتی که بچه پسر بود، او باید درون کیک را با رنگ آبی تهیه کند. سپس روی کیک را با خامه شکلاتی، نسکافه‌ای و یا سفید بپوشاند. در روز جشن، پدر و مادر بچه تکه‌ای از کیک را برش می‌دهند و آن را از کیک جدا می‌کنند و به این ترتیب، با مشخص شدن رنگ درون کیک، جنسیت بچه تعیین می‌شود.

روش هیجان انگیزتری برای اعلام جنسیت فرزند این است که از یکی از مهمانان نزدیک و قابل اعتماد بخواهید جنسیت بچه را از روی نامه سونوگرافی بخواند و جعبه‌ای را با بادکنک‌ها و جوراب‌های هم رنگ جنسیت بچه پر کند. سپس پدر و مادر بچه یا یکی از بچه‌های حاضر در جشن، جعبه را باز کند و با دیدن محتویات جعبه، جنسیت بچه در جشن مشخص شود.

ثبت خاطرات جشن

از یکی از مهمانان یا همراهانتان بخواهید از جشن فیلمبرداری کند و عکس بگیرد. قبل از جشن هماهنگی‌های لازم را با او انجام دهید، افراد مختلف را به او معرفی کنید، درباره زاویه دوربین و محل قرارگیری آن در زمان اعلام جنسیت فکر کنید و لحظات زیبای خود را ثبت کنید.

تشکر از مهمانان

در ابتدای مهمانی دو قوطی، یکی را رنگ صورتی و دیگری با رنگ آبی جلوی درب ورودی قرار دهید. سپس اسم هر مهمان را روی تکه‌ای کاغذ بنویسید و از آنها بخواهید جنسیت بچه را تشخیص دهند. سپس نام مهمان را در قوطی که جنسیت بچه‌تان را تشخیص داده بیندازید. در پایان مهمانی، با توجه به جنسیت بچه، قوطی مورد نظر را باز و به قید قرعه به مهمانانی که جنسیت بچه را درست حدس زده‌اند جایزه بدهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

فتانه | 1397 مهر 28


فکر کنم تمش باید ترکیب صورتی و ابی باشه