هفته قبل از عروسی و کارهای ضروری عروس خانم ها

هفته قبل از عروسی و کارهای ضروری عروس خانم ها

فهرست عناوین

هفته منتهی به عروسی ممکن است برای خیلی از عروس‌ و دامادها دلهره‌آور باشد. در این هفته، هم خسته‌اید و هم تعداد کارهایی که باید انجام دهید زیاد است. بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازید. در این لیست عمده اقداماتی را که باید انجام دهید تا در روز عروسی و روز بعد از آن استرس نداشته باشید فهرست شده است.

لباس و کفش عروسی خود را امتحان کنید و حتی با آن راه بروید؛ این مساله اهمیت زیادی دارد، چون در صورتی که در کفش و یا لباستان ناراحت باشید کل روز عروسی را با ناراحتی سپری خواهید کرد.

- با خدمات‌دهندگان عروسی خود در ارتباط باشید و از آخرین وضعیت اقداماتی که باید برای شما انجام دهند مطلع شوید. برای این کار از چک‌لیست وبسایت بزمینه استفاده کنید.

- به اندازه کافی بخوابید. شما برای انجام دقیق کارها باید تمرکز و انرژی داشته باشید، بنابراین حتما حداقل 7 ساعت بخوابید تا با خستگی و کمبود انرژی در روز عروسی مواجه نشوید.

- به سوالات مهمانان درباره آدرس و ... پاسخ دهید، آنها را راهنمایی کنید؛ تا جایی که می‌توانید درباره ساعت شروع مراسم و آدرس تالارعروسی به مهمانان توضیح دهید تا در روز عروسی دچار مشکل نشوند.

- بار و بندیل ماه عسل خود را ببندید. اگر بلافاصله قصد عزیمت به ماه عسل را دارید، لوازم سفر را آماده و بسته‌بندی کنید. در این راستا، حتما با هتل محل اقامتتان هماهنگ کنید و اگر با ماشین سفر می‌کنید، محل پارک ماشین را چک کنید و ...

- خانه‌تان را تمیز و مرتب کنید؛ به این ترتیب بعد از اتمام مراسم و رسیدن به منزل، محیطی تمیز خواهید داشت و اولین روز زندگی مشترکتان در فضایی آرام و مرتب آغاز خواهد شد.

- کمی با خود خلوت کنید. فارغ از همه روزمرگی‌ها و فعالیت‌ها، کمی با خود خلوت کنید و متمرکز شوید تا ذهنتان آرام شود.

- وظایف را به افراد مختلف تخصیص دهید؛ همه کارها را طبق چک‌لیست عروسی، بین ساقدوش‌ها و سایر کسانی که به شما کمک می‌کنند تقسیم کنید تا در روز عروسی همه کارها به طور هماهنگ انجام شود. دقت کنید که این تقسیم وظایف طوری باشد که هر کسی متناسب با توانایی‌های خود کارها را بر عهده بگیرد تا کارها دچار اختلال نشود.

- یک لباس و یا کفش اضافی در نظر داشته باشید. در صورت پارگی لباس، شکستن پاشنه کفش و ... برنامه‌ریزی کنید و حتی‌الامکان برای آنها جایگزینی داشته باشید.

- روزی را با خانواده و دوستان نزدیک خود بگذرانید. این کار باعث می‌شود کمی آرام شوید. علاوه بر این، دلداری‌ها و صحبت‌های آنها می‌تواند برای شما روحیه‌بخش باشد.

- طبق قرارداد با خدمات‌دهندگان تسویه حساب کنید تا مشکلی برای انجام امور مربوط به عروسی پیش نیاید.

- کلیه وسایل شخصی لازم را برای روز عروسی بسته‌بندی کنید.

- با ساقدوش‌هایتان مدام در تماس باشید و هماهنگی‌های لازم را با آنها انجام دهید.

- مدل موی خود را با آرایشگر خود نهایی کنید.

- آهنگ‌های عروسی را انتخاب و لیست آنها را به گروه موسیقی خود بدهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت