بازیابی انرژی در روز عروسی

بازیابی انرژی در روز عروسی

فهرست عناوین

فارغ از خبر لذت‌بخش و رویایی مراسم عروسی برای زوجهای جوان، استرس و فعالیت زیادی که در روزهای منتهی به عروسی و علی‌الخصوص روز عروسی به عروس و داماد وارد می‌شود ممکن است آنها را ضعیف و بی‌حال نماید به نحوی که در بهترین شب زندگیشان دچار ضعف و خواب‌آلودگی شدید شوند.

زوجهای جوان برای رهایی از این معضل از روشهای مختلفی استفاده می‌کنند. در این خصوص چند راهکار رایج را در ادامه مطرح کرده‌ایم.

تغذیه مناسب

مراقب باشید که استرس بالای روزهای منتهی به عروسی که باعث بی‌اشتهایی شما می‌شود، باعث نشود که غذای کمتری بخورید، غذای خوب و مقوی علاوه بر تقویت شما و دور کردن خستگی باعث می‌شود پوست شاداب‌تری داشته باشید و همچنین آرامش و تحملتان افزایش پیدا کند و کمتر عصبی شوید. در روز عروسی حتما صبحانه مقوی و مناسب میل کنید و از میانوعده‌هایی مانند میوهها استفاده نمایید. همچنین ممکن است به دلیل فشردگی کارها از قبیل آرایشگاه و آتلیه و باغ و تالار و ... فرصت کافی برای خوردن ناهار پیدا نکنید و یا حتی فراموش کنید که ناهار بخورید، باید بدانید که گرسنگی و ضعف ممکن است باعث شود هیچ لذتی از مراسم عروسی خودتان نبرید. هر جور که شده زمانی را برای ناهار مناسب اختصاص دهید.

استفاده از نوشیدنیهای انرژی‌زا

در روز عروسی با توجه به فعالیت بالا و مصرف بیش از متعارف انرژی قوای جسمانی عروس و داماد تحلیل می‌رود. استفاده از یک نوشیدنی انرژی‌زا (مثلا ردبول) قبل از رفتن به تالار باعث بازیابی انرژی شما خواهد شد. اگر از قبل نوشیدنی را تهیه کنید و در ماشین عروس قرار دهید لازم نیست با ماشین عروس دم سوپر مارکت توقف کنید! اما اگر تا کنون از نوشیدنیهای انرژی‌زا استفاده نکرده‌اید چند روز قبل ازمراسم حتما یکبار تست کنید چون شنیده شده است برخی از افراد با خوردن نوشیدنی‌های انرژی‌زا خواب‌آلود می‌شوند.

استفاده از داروهای تقویتی

برخی از زوجهای جوان برای تقویت خود در روز عروسی و فاصله گرفتن از حس خستگی مفرط و بی‌حالی از داروهای تقویتی مانند بکمپلکس استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به یک پزشک و مشورت در خصوص استفاده از آمپول‌های تقویتی به میزان بسیار زیادی از خستگی و بی‌حالی در روز عروسی جلوگیری نمایند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت