4 ایده جذاب برای جشن تعیین جنسیت

4 ایده جذاب برای جشن تعیین جنسیت

فهرست عناوین

یکی از بخش‌های جذاب و پرهیجان بیبی شاور، اعلام جنسیت جنین به مهمان‌ها است. برخی از زوج‌ها ترجیح می‌دهند خودشان نیز به همراه مهمان‌ها غافلگیر شوند و سعی می‌کنند بدین ترتیب هیجان بیبی شاور را افزایش دهند. ایده‌های مختلفی برای اعلام جنسیت وجود دارد که در ذیل نمونه‌های جذاب و خلاقانه‌ای از آنها را مشاهده می‌کنید.

سورپزایز های بادکنکی

یکی از ایده‌های جذاب برای اعلام جنیست، استفاده از بادکنک است. شما می‌توانید به دو صورت بادکنک‌ها را برای این منظور بکار گیرید. روش اول بدین صورت است که متناسب با جنسیت جنین، تعدادی بادکنک (پر شده با هلیوم)‌ صورتی و یا آبی را در جعبه‌ای دربسته قرار می‌دهید تا هنگام باز کردن درب آن در مقابل مهمان‌ها، بادکنک‌ها ازجعبه خارج شوند و مشخص شود که نوزاد آینده شما دختر است یا پسر. در روش دیگر، می‌توانید داخل یک بادکنک بزرگ را با کاغذهای رنگی متناسب با جنسیت جنین (صورتی یا آبی) پر کنید و در مراسم بیبی شاور در مقابل مهمان‌ها آن را بترکانید تا کاغذها در فضای جشن پخش شوند و جنسیت فرزند آینده شما آشکار شود.

بازی های گروهی

معمولا در بیبی شاورها از مهمان‌ها می‌خواهند که در بدو ورود جنسیت جنین را حدس بزنند. شما می‌توانید با اندکی خلاقیت مهمان‌ها را در دو تیم دختر و پسر دسته‌بندی کنید و هیجان جشن را افزایش دهید. برای اینکار می‌توانید از دستبند، گردنبند، پاپیون و ... صورتی و آبی رنگ استفاده کنید تا مهمان‌ها بر اساس حدس خودشان یکی از آنها را انتخاب کنند و در طول مراسم همراه خود داشته باشند. به این ترتیب افراد بر اساس حدس‌شان در تیم دختر یا پسر قرار می‌گیرند و تا زمان آشکار کردن جنسیت فرزند آینده‌تان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

لباس و کفش نوزاد

ایده استفاده از لباس یا کفش نوزاد بدین صورت است که پدر و مادر آینده لباس‌های (کفش‌ها) دخترانه و پسرانه خریداری می‌کنند و هنگامی که برای انجام سونوگرافی می‌روند، لباس‌ها (کفش‌ها) را به منشی دکتر می‌دهند تا جواب سونوگرافی را به همراه لباس (کفش) درست در جعبه‌ای قرار داده و برای آنها در روز بیبی شاور ارسال کنند. بدین ترتیب پدر و مادر آینده نیز همزمان با مهمان‌ها از جنسیت فرزندشان مطلع خواهند شد. البته شما می‌توانید خودتان اینکار را انجام دهید و بعد از اطلاع از جنسیت فرزند آینده‌تان، لباس یا کفش متناسب را خریداری کرده و در جعبه‌ای دربسته قرار دهید تا در مقابل مهمان‌ها آن را باز کنید.

کیک و دسرهای سورپرایزی جشن تعیین جنسیت

پر کردن کیک یا کاپ‌کیک با خامه صورتی یا آبی رنگ از معمول‌ترین ایده‌ها برای آشکار کردن جنسیت جنین است. اگر قصد دارید هیجان را افزایش دهید بخشی از کیک و یا فقط یکی از کاپ‌کیک‌ها را با خامه صورتی یا آبی پر کنید تا مهمان‌ها زمان بیشتری درگیر یافتن پاسخ باشند. علاوه بر آن می‌توانید از دسرهای دیگری برای اینکار استفاده کنید و داخل آنها را با خامه رنگی و یا مواد خوراکی آبی یا صورتی رنگ دیگری مانند ژله، کیک و ... پر نمایید. قطعا برای استفاده از این ایده، انتخاب شما به موارد فوق محدود نخواهد بود و شما می‌توانید راهکارهای خلاقانه‌ دیگری نیز برای این منظور بکار ببرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

فتانه | 1397 مهر 28


این مهمونیو به نظرم خانواده ی دیگه ای باید بگیره برای پدر مادر.