7 واقعیت که هیچکس در مورد روز عروسی به شما نخواهد گفت!

7 واقعیت که هیچکس در مورد روز عروسی به شما نخواهد گفت!

فهرست عناوین

مهم نیست که شما در چه تعداد مراسم عروسی شرکت کرده‌اید و یا اینکه چندبار ساقدوش شده‌اید، چون در هر صورت مواردی هستند که تا زمان عروسی خودتان آنها را درک نخواهید کرد. احتمالا از افرادی که تجربه ازدواج را داشته‌اند، شنیده‌اید که مراسم عروسی به سرعت سپری خواهد شد و شما آنقدر سرتان شلوغ خواهد بود که اصلا متوجه نخواهید شد که چگونه به مرحله بریدن کیک رسیده‌اید. همچنین احتمالا به کیت اورژانسی نیاز خواهید داشت و دستشویی رفتن با لباس عروس برای شما خیلی سخت خواهد بود. دانستن این نکات کافی نیست و  موارد دیگری نیز هستند که باید در مورد آنها بدانید. به یاد داشته باشید علاوه بر تدارکات، موارد ناملموس زیادی هستند که روز عروسی شما را می‌سازند. در ذیل 7 واقعیت در مورد روز عروسی آمده است که هیچکس در مورد آنها به شما چیزی نخواهد گفت:

مراسم جشن همه آن چیزی است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید

شما و نامزدتان مدت‌ها برای برگزاری جشن عروسی‌تان تلاش کرده‌اید و حال آن روز فرا رسیده است. سعی کنید که از مراسم عروسیتان و همراهی اقوام و دوستان لذت ببرید، چون این بهترین لحظات زندگی شما است و خاطرات خوش آن تا پایان زندگی همراه شما خواهد بود.

احتمالا در مراسم عروسی‌تان گریه خواهید کرد

برای خیلی از عروس‌ها، گریه کردن در جشن عروسی اجتناب ناپذیر است. بنابراین از قبل برای این مساله آماده باشید و از آرایشگر خود بخواهید که از لوازم آرایشی ضدآب استفاده کند تا در صورت جاری شدن اشک‌هایتان، میکاپ شما آسیب نبیند.

عضلات صورت شما از لبخند زدن زیاد خسته خواهد شد

علاوه بر عکس‌های زیادی که می‌گیرید، در طول مراسم باید لبخند داشته باشید. در واقع شما نمی‌توانید با کسی که دوست داشته‌اید، ازدواج کنید و چهره‌تان اخم داشته باشد!

از علاقه و محبت خانواده و دوستان‌ خود شگفت‌زده خواهید شد

در مراسم عروسی، شما و نامزدتان مرکز توجه هستید و اعضای خانواده و دوستان می‌خواهند با شما صحبت کنند و عکس بگیرند. بنابراین انتظار داشته باشید که حتی نتوانید شام بخورید.

بی انرژی و خسته خواهید بود!

احتمالا شب قبل از عروسی بدلیل استرس، کج خلقی با اطرافیان و یا هیجان مراسم، خواب کافی نخواهید داشت. همچنین ممکن است نتوانید بخوبی غذا بخورید. بنابراین در روز عروسی خسته و بی‌انرژی خواهید بود. نگران نباشید، بدلیل میکاپ خستگی چهره شما مشخص نمی‌شود، اما حتما قبل از مراسم مقداری مواد غذایی مقوی و انرژی‌زا میل کنید تا بتوانید تا آخر جشن انرژی خود را حفظ کنید.

همه چیز طبق برنامه پیش نخواهد رفت

بخاطر داشته باشید در مراسم عروسی همه چیز مطابق برنامه پیش نخواهد رفت و ممکن است تغییرات کوچک و یا بزرگی در برنامه شما اتفاق بیافتد. بهترین توصیه برای این شرایط، حفظ آرامش، لذت بردن از جشن و البته واگذار کردن کارها به نزدیکان‌تان است.

بهترین لحظات، احتمالا وقتی خواهد بود که انتظار آن را ندارید!

مطمئن باشید که بهترین لحظات مراسم عروسی‌تان برای شما قابل انتظار نخواهد بود. در آغوش کشیدن شما توسط پدر یا مادرتان و همچنین صحبت‌های صمیمانه نزدیکان و دوستان‌تان در مورد شما می‌تواند بهترین لحظات عروسی شما باشد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

ارامش | 1398 دي 03


عالیی

ارامش | 1398 دي 03