13 مدل‌ موی کودکانه با تزیینات گل

13 مدل‌ موی کودکانه با تزیینات گل

فهرست عناوین

اکثر دختر کوچولوهای ناز دوست دارند که موهای خودشان را خوشگل و زیبا یا به اصطلاح خیلی از آنها «مدل پرنسسی» درست کنند! شما برای اینکه این آرزوی آنها را به واقعیت تبدیل کنید، فاصله ی زیادی ندارید! مدل هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، مطمئنا این خانم های کوچک را راضی خواهد کرد.

تاج گل

موهای دخترتان را بالای سر او به صورت یک بالن زیبا جمع کنید و بعد یک دسته گل قشنگ را با توجه به رنگ و طرح لباس برای سر او درست کنید. اگر این کار برای شما سخت است می‌توانید از گل فروشی محله کمک بگیرید.

موهای لول شده یا Pinned Back Curls

این مدل مو یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های موی دخترانه است. موهای دختر خوشگل‌تان را فر کنید سپس قسمت جلوی موها را پشت سر با سنجاق ببندید.

تل توری گلدار

استفاده از تل توردار یک روش جذاب برای شیک‌تر کردن موهای دختران است با موهای فر بلند همراه با تزیینات گل صورتی برای شرکت در مجالس عروسی بسیار عالی است.

موی بافته دم ماهی   Fishtail Braidsیا 

مطمئن باشید این مدل مو باعث جلب توجه همه دختران دیگر می‌شود. یک مدل موی بافته شده دم ماهی که با گل‌های زیبا تزیین شده برای مجالس و میهمانی‌های ماه‌های گرم سال بسیار مناسب است.

فر طبیعی

هیچ مدل مویی قشنگ‌تر از موهای فردار طبیعی نیست. برای زیبایی بیشتر می‌توانید یک هدبند یا گیره گلدار را نیز اضافه کنید.

گوجه بالرین یا Ballerina Bun  

شک نکنید این مدل مو همیشه یک انتخاب مناسب است. به علاوه با جمع کردن موها از جلوی صورت باعث جلب توجه بیشتر به صورت زیبای او خواهید شد.

موهای پیچیده نیمه باز یا Twisted Half-Up Do

دختر زیبای شما حتما سلایق و نظرات شخصی خاص خود را نیز دارد. این مدل موی زیبا هم دلربایی موهای فر و هم زیبایی استفاده از تزیینات را روی سر کودکتان دارد.

بافت و فر یا Braided and Curled

یک تاج گل سفید و سبز به همراه یک روبان سفید با ترکیبی از موهای بافته شده در بالای سر و موهای فر در پایین جذابیت فوق العاده‌ای به دختر گل شما می‌دهد.

سبک بوهو Boho Updo

ترکیبی از موهای صاف طبیعی و بافت مو در پشت سر که با غنچه‌های گل در اطراف تزیین شده است. این مدل مو حتما طرفداران زیادی در جشن پیدا خواهد کرد.

بستن با پاپیون

استفاده از روبان همیشه باعث خوشگل‌تر شدن مدل موی دختر شما می‌شود. ترکیب موهای بسته شده در یک طرف سر و موهای فر شل در اطراف سر حالتی طبیعی و زیبا به موها می‌دهد.

موهای حالت دار موجی Loose Waves

یک تاج گل توپر به همراه یک روبان آویزان تزیینی زیبا برای حالت طبیعی موهای دختر شماست.

گیس بافت

موهای بافته همیشه شیک و زیبا هستند. نواری باریک از موهای بافته شده در بالای سر به همراه یک تاج از گل‌های طبیعی هرگز از مد نمی‌افتد.

فر ریز طبیعی

موهای فر ریز طبیعی به صورت باز بسیار زیبا هستند. یک سشوار مناسب و یک گیره در یک طرف سر تنها چیزی است که دختر گل شما نیاز دارد.

 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت