فوت و فن‌های آبشار شکلات در جشن

فوت و فن‌های آبشار شکلات در جشن

فهرست عناوین

دلتان می خواهد تا یک سوژه بسیار هیجان انگیز برای جشن‌تان انتخاب کنید؟! اگر جواب‌تان مثبت است پس خودتان را برای تدارک یک آبشار شکلاتی باشکوه آماده کنید. مطمئنا که میهمانان از دیدن آن همه شکلات روان شدیدا ذوق زده خواهند شد! فقط قبل از این کار به چند نکته توجه کنید.

مکان مناسبی را برای آبشار شکلات انتخاب کنید.

آبشار شکلات باید در جایی به دور از باد و گرما و سرمای محسوس باشد، باد و گرما شکلات را روان می‌کنند، سرما هم شکلات را سفت می‌کند. به این ترتیب آبشار را نزدیک کولر، زیر پنکه سقفی، کنار شومینه یا بخاری و در فضای باز قرار ندهید.

آبشار شکلات را روی یک میز ثابت و محکم قرار دهید.

درباره میز آبشار شکلات سخت‌گیری کنید. میز باید محکم باشد تا آبشار از هر گونه حرکتی در امان باشد.

سخت‌ترین کار، تمیز کردن آبشار است.

اگر جای خاصی را برای آبشار شکلات در نظر نگرفته‌اید، حتما پلاستیک بزرگی را همراه خود داشته باشید و پس از اتمام شکلات‌ها، آبشار را در آن بپیچید.

به یاد قانون مورفی باشید!

همه بدشانسی‌ها را در نظر بگیرید، ابزار مناسب برای غلبه بر آنها را نیز همراه داشته باشید. روپوش بپوشید تا هنگام تهیه آبشار شکلات، مواد آن روی شما نریزد، همچنین ظروف کافی، سشوار و ... دم دست داشته باشید.

پس از مراسم، نگذارید شکلاتی در آبشار باقی بماند.

حتما سعی کنید با حرارت و ابزاری مانند سشوار، کل شکلات باقی مانده را در آبشار پاک کنید تا بدنه آبشار بدون شکلات باقی بماند.

مراقب آبشار شکلات در میهمانی باشید!

بهترین راه این است که فردی را به عنوان مراقب آبشار شکلات قرار دهید و از او بخواهید تا در میهمانی کسی آبشار را خراب نکند، بخصوص اینکه اگر حیوان خانگی دارید، ممکن است حیوان خانگی به سمت آبشار شکلات بپرد و آن را خراب کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

علیرضا | 1397 مهر 09


مگه همچین چیزایی هم تو ایران هست؟؟

مارتین لوترکینگ | 1397 مهر 11


چه باحاله ) مرسی از مقاله

مهسا | 1397 مهر 23


من هر جا دیدم تالار ها و تشریفات و ... از این دستگاه استفاده کردن ولی دوست دارم خودمم تهیه کنم واسه مراسم خیلی خوشگل و همین طور واسه تولده واسه بچه ها جذاب