8 ماسک طبیعی برای پوستهای خشک

8 ماسک طبیعی برای پوستهای خشک

فهرست عناوین

اگر پوست شما حتی با استفاده از مرطوب کننده باز هم تا پایان روز خشک و پوسته پوسته می شود، زمان آن رسیده که به درمان طبیعت روی بیاورید. پیشنهاد ما این است که قبل از رفتن به سراغ راه‌های جوانسازی پوست، یکی از 8 ماسک پیشنهادی که در زیر توضیح داده شده است را استفاده نمایید. 

ماسک صورت با آووکادو

آووکادو سرشار از اسیدهای چرب مغذی است که از پوست شما محافظت می‌کند و آن را مرطوب و تازه می‌نماید. افزودن عسل به این ماسک به عنوان مرطوب کننده عمل می‌کند و صورت شما را هیدراته می‌کند و باعث می‌شود که شما بعد از شستن این ماسک از روی صورتتان حس خوب و تازگی داشته باشید.

ماسک هندوانه

زمانی‌که شما به ماسک‌های صورت فکر می‌کنید شاید هندوانه اولین میوه‌ای نباشد که به ذهن شما بیاید، این میوه محبوب تابستانی سرشار از مرطوب‌کننده های طبیعی است که به صورت شما طراوت و شادابی می‌بخشد. هندوانه له شده را با مقداری ماسک چکیده مخلوط کنید و بر روی صورت خود قرار دهید.

ماسک موز

موز یکی از میوه‌های محبوب در درمان پوست خشک است. این میوه سرشار از انواع ویتامین‌هایی است که به طور موثری از پوست شما محافظت و آن را هیدراته و بازسازی می‌‌کند. می توانید موز له شده را با کمی عسل نیز مخلوط کنید.

ماسک لیمو و کاکائو

برای کسانی‌که به دنبال یک ماسک عالی برای پوست‌های خشک‌شان هستند، ماسک لیمو و کاکائو یک پیشنهاد عالی است. با استفاده از این ماسک، پوست شما درخشان و شاداب می‌شود؛ به‌طوریکه دوستانتان خواهند پرسید آخر هفته کجا بوده‌اید!

ماسک زردچوبه و جو دوسر

جو دو سر علاوه بر اینکه منبعی عالی برای رطوبت پوست محسوب می‌شود، به عنوان یک لایه‌بردار ملایم نیز عمل می‌کند. زردچوبه نیز پوست را به آرامی می‌کشد و طراوت و شادابی به پوست شما می‌بخشد.

ماسک عسل و گلاب

گلاب آرامش بخش، مرطوب‌کننده و طراوت‌بخش است. همچنین شما برای طراوت بخشیدن به پوست خود در حمام می‌توانید از گلبرگ‌های گل رز استفاده کنید.

ماسک صورت زردآلو

چه زردآلو تازه چه کنسرو شده، فرقی ندارد؛ چون میوه‌ها پس از پخته شدن مواد مغذی خود را از دست نمی‌دهند. زردآلو همچنین سرشار از ویتامین C است که باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود.

ماسک پاپایا

همه سه جزء تشکیل دهنده این ماسک؛ میوه پاپایا، سفیده تخم‌مرغ و عسل سرشار از آب‌رسانهای پوستی فوق‌العاده هستند که حتی خشک‌ترین پوستها هم بعد از استفاده از این ماسک زیبا و درخشان خواهند شد.

اگر دوست دارید تا با ماسک های خانگی معجزه اسای دیگری نیز آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت