5 آرایش بسیار شیک مخصوص عروس خانم های مدرن

5 آرایش بسیار شیک مخصوص عروس خانم های مدرن

فهرست عناوین

آیا در حال آزمون و خطای آرایش عروسی برای روز جشن‌تان هستید؟ وقتی به آن مرحله ای می رسید که می خواهید تصمیم بگیرید که چه سایه‌ی چشمی یا چه رژ لبی برای خودتان انتخاب کنید، انتخاب های بی نهایتی جلوی چشماتان قرار می گیرد. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم تا از چند میکاپ فوق العاده سلبریتی های مشهور الهام بگیرید.

آرایش چشمان دودی گیرا

توجه به چشم ها در ارایش عروس بیشتر از بقیه نقاط صورت است. رنگ های برنز و کاراملی زیبا به خوبی با مژه های حجیم هماهنگ شده اند و یک ظاهر فریبنده و در عین حال لطیف را به وجود آورده اند. از رژ گونه کم رنگ برای تکمیل کردن این آرایش به همراه رژ لب روشن رنگ لب استفاده کنید.

آرایش درخشان طبیعی

عروس خانم هایی که دوست دارند تا زیبایی طبیعی صورت‌شان بیشتر جلوه کند، از این میکاپ استفاده کنند. نه تنها این آرایش طبیعی و زیباست، بلکه نوعی شادابی و سرزندگی خاصی در صورت ایجاد می کند. مداد چشم آبی روشن، رژ گونه هلویی و یک رژ لب براق با خط لب صورتی هارمونی جالبی را ایجاد کرده اند.

آرایش رژ لب تیره

این سبک آرایش تمام اجزای صورت‌تان را به خوبی نشان می دهد و در واقع نوعی شیطنت و زیبایی خاصی را در چهره‌تان تداعی می کند. این آرایش با یک خط چشم کلفت و رژ گونه کم رنگ فوق العاده خواهد شد.

آرایش چشم های گربه ای

عروس خانم هایی که استایل عروسی وینتج یا قدیمی را دوست دارند، باید حتما یه نگاهی به این آرایش بیندازند. خط چشم گربه ای نازک همراه با سایه اکلیلی سفید یا بژ و رژ لب قرمز شاید با سلیقه شما به خوبی بخواند.

آرایش گونه های کانتور شده

به عنوان یک عروس شیک، می توانید همه چیز را مانند این آرایش کلاسیک نگه دارید. کانتورینگ طبیعی گونه ها به طوری که اثری از رنگ های غیر طبیعی روی گونه ‌تان نباشد، انتخاب بسیار هوشمندانه ایست. حتی با کانتورینگ سایر قسمتهای صورت می توانید به زوایای دلخواهتان بعد بدهید. با این حال به شما توصیه می کنیم که استفاده از یک رژ لب خوش رنگ را فراموش نکنید!

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مه بانو | 1397 خرداد 14


جدا با الوورا چقد میشه ماسک درست کردا. از کجا بخریم خودشو که تازه باشه؟