6 مدل هدبند ظریف برای روز عروسی‌تان

6 مدل هدبند ظریف برای روز عروسی‌تان

فهرست عناوین

گاهی انتخاب تاج های بزرگ و اکسسورهای پر زرق و برق آن چیزی نیست که شما بتوانید در طول جشن عروسی‌تان با آن احساس راحتی و زیبایی کنید. بسیاری از  عروس خانم های ساده پوش که مایل به جلب توجه زیاد نیستند نیز معمولا این گونه ترجیح می دهند که از تزئینات ساده تر برای موی‌شان استفاده کنند. از این رو به جای استفاده از تاج، هدبندهای بسیار زیبایی در بازار وجود دارد که می تواند جوابگوی سلیقه این دسته از عروس خانم ها باشد. ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا عکس هایی از 6 نمونه هدبندی که عروس خانم های واقعی در جشن خود از آن استفاده کرده اند را برای ارائه ایده به شما، فراهم کنیم.

هدبند با نگین های کریستال

این مدل زیبا می تواند بعد بسیار جالبی از آراستگی عروس را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، این سبک هدبند برای هر استایل عروسی مناسب است. 

هدبند برگهای طلائی

اگر موهایتان تیره است و قصد دارید که مدل موی نیمه باز یا باز را برای جشن عروسی‌تان انتخاب کنید، این هدبند زیبا را روی سرتان نصب کنید. مطمئن باشید ظاهری فوق‌العاده خواهید داشت.

هدبند تل با کریستالهای خوشه ای

بستن تل برای نگهداری قسمت فوقانی موهایتان کار بسیار مفیدی است. حال اگر مانند این تل با کریستالهای ظریف خوشه ای تزئین شده باشد، زیبایی خاص و کلاسیکی به صورت شما می بخشد.

هدبند آمیتیست

همانند پرنسس های داستان های کودکی، این تل زیبا می تواند همه چشم ها را به سوی خود برگرداند. قسمت پشتی این هدبند با مروارید تزئین شده است.

هدبند گل های شاداب

یک هدبند فوق العاده با رنگ های انرژی بخش بهاری تابستانی، آن چیزی است که عروس خانم های علاقه مند به سبک بوهو عاشق ان می شوند. با مدل موی باز این هد بند زیبا را امتحان کنید.

هدبند آویزی نگین دار

آویزها خالق ظاهری رمانتیک و جذاب هستند. با این آویز زیبا دیگر نیازی به تورهای طرح دار نخواهید داشت. کافیست یک مدل موی ساده انتخاب کنید و تور را از زیر آویز نصب کنید.خواهید دید که معصومیت و زیبایی شما چند برابر می شود. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 15


چقدر اینا خوبن.. از تاج های گنده خیلی بهترهههه

عسل بانو | 1397 مهر 18


اون هد بند آویزی نگین داره چقدر قشنگ بود ....