10 نکته برای ایجاد دکوری خاص برای جشن عروسی

10 نکته برای ایجاد دکوری خاص برای جشن عروسی

فهرست عناوین

با پرداختن به جزئیات دکوراسیون در تالار جشن عروسی‌تان، تم مخصوص خودتان برای جشن را ایجاد کنید. تنها لازم است بدانید که در چه مواردی می توانید خلاقیت خود را بکار بگیرید. ما برای شما راهکارهایی را از زبان یک طراح دکوراسیون جشن در نظر گرفته ایم که بر مبنای استفاده از المان‌های مختلف سالن تالار مهمانی و تنوع در استفاده از آنها بنا شده‌اند.

ترکیب رنگ‌ها در سالن

به بوم نقاشی فکر کنید. فقط یک یا دو رنگ برای عروسی کافی نیست. از سایه‌ها و مشتقات رنگ‌های اصلی عروسی‌تان نیز استفاده کنید تا نمای عروسی غنی‌تر و زیباتر شود.

پارچه‌ها و طراحی میز و صندلی

از طرح‌ها و جنس‌های متنوع پارچه‌ها استفاده کنید. روکش میز، روکش صندلی‌ها، پرده‌ها و ... می‌توانند متنوع باشند و با توجه مهمانان را جلب کنند و از طرفی زیبایی‌های متنوع‌تری را به دکور شما ببخشد.

میز‌های جشن با اشکال مختلف

از طرح‌های مختلف میز استفاده کنید؛ دایره‌ای، بیضی یا مربعی شکل. این راهکار هزینه بالایی ندارد اما دکور تالار شما را از یکنواختی خارج می‌کنند.

نورپردازی در مراحل مختلف عروسی

نورپردازی یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های زیبایی نمای تالار جشن است. شما می‌توانید در زمان‌های مختلف میهمانی از نورپردازی‌های مختلف استفاده کنید. مثلا هنگام صرف شام، از رنگ‌های آتشین و کهربایی استفاده کنید، در هنگام رقص از رنگ‌های بنفش، صورتی و قرمز استفاده کنید تا تم غالب، تم مهمانی و شادمانی باشد.

استفاده از المان‌های آبی

اگر می‌خواهید به دلیل هزینه بالای خرید گل‎‌‌ها، هزینه کمتری کنید، می‌توانید از المان‌هایی مثل نماهای آبی استفاده کنید. مثلا در حوض آب شاخه‌ای گل بیندازید تا با جریان آب تکان بخورد و نمای زیبایی ایجاد شود.

محیط‌های باز

به جای اینکه در تالار عروسی‌تان باغچه ایجاد کنید و فضای آن را سبز کنید، عروسی را در باغ برگزار کنید. به این ترتیب هم دکور عروسی کم خرج‌تر است و هم کم‌هزینه‌تر.

توجه به زوایای سالن

اگر به فکر جیبتان هستید از حواشی سالن، گوشه‌‌ها و زاویه‌های موجود در آن حداکثر بهره را ببرید.

اولویت دکوراسیون در برنامه‌ریزی

قبل از غذای عروسی به دکور فکر کنید. غذا و نمای آن روی میز، می‌تواند روی طراحی دکور شما و ست کردن آن با دکوراسیون اثر بگذارد.

کیک جشن عروسی

کیک را یکی از المان‌های مهم دکور عروسی‌تان در نظر بگیرید. خود کیک و دکوراسیون دور آن پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد یک نمای زیبا دارد. می‌توان از پارچه‌های مختلف به عنوان رومیزی میز کیک استفاده کرد. همچنین می‌توان گل‌های زیبایی را روی میز کیک به طوری چید که نمای زیبایی ایجاد شود.

خودسانسوری نکنید!

انواع و اقسام مجلات، وبسایت‌ها و ... را بررسی کنید و هر ایده‌ جالبی را که می‌بینید ذخیره کنید. ممکن است در گوشه‌ای از یک مجله طرح متفاوت یا مقرون‌ به صرفه‌ای ببینید که قبلا ندیده بودید که اجرای آن به جشنتان جلوه خاصی ببخشد.

برای گرفتن ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت