5 مدل کفش عروس خاص برای استایل کلاسیک

5 مدل کفش عروس خاص برای استایل کلاسیک

فهرست عناوین

یک روز خاص، به یک جفت کفش خاص هم نیاز دارد! مطمئنا هیچ چیز هم نمی تواند جذاب تر و خاص تر از کفشی باشد که با استایل کلاسیک شما هم خوانی داشته باشد و حتی المانی از آنچه که دوست دارید را در بر داشته باشد. ما در این مقاله چند مدل زیبا و برازنده کفش های سبک کلاسیک را برای شما در نظر گرفته ایم که هر کدام به دلیل داشتن جزئیات خاص‌شان می توانند ایده ای خوبی برای درخشیدن شما در جشن عروسی‌تان باشند. مدل ها را در زیر ببینید.

مدل «پیوند عشق»

فقط یک گره جذاب در قسمت مچ کفش عروسی‌تان لازم است تا آن را تبدیل به نمادی از پیوند زیبای عشق تان کند! پاپیون زیبای کوچک روی بند انگشتان پا هم جلوه ای خاص به این کفش می دهد.

مدل «یک چیز رنگی»

قشنگ ترین قسمت این مدل این است که وقتی یک کفش سفید پاشنه دار ساده را با یک بند رنگی تزئین می کنید، رنگ و طرحی خاص به کفش خودتان می‌دهید.

مدل «تور عاشقانه»

تعداد عروس خانم هایی که به کفش پاشنه کوتاه و یا حتی کفش های تخت علاقه دارند کم نیست. این کفش هم از سری کفش هایی است که بسیار مناسب و در عین حال بسیار رمانتیک و دلرباست چرا که تور زیبا بر روی ساتن متالیک این کفش ظاهری فریبنده به کفش بخشیده است.

مدل «پیچک»

مطمئنا این مدل نیاز زیادی به تعریف ندارد. چرا که تنها یک مدل رمانتیک و بی نظیر دیگری است که با روی هم آمدن بندهای روی پا، مدل کفش را خاص و زیبا کرده است.

مدل «رویای ابریشمی»

و اما کلاسیک ترین مدل کفش به معنای واقعی کلمه را در این کفش می توان دید. ساده ... شیک ... و خاص! آنقدر که با هر مدل لباس عروس جلوه ای فوق العاده را به ارمغان می آورد!

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت