جملاتی برای تبریک سالگرد ازدواج به پدر و مادرتان

جملاتی برای تبریک سالگرد ازدواج به پدر و مادرتان

فهرست عناوین

اگر می‌خواهید روی هدیه سالگرد ازدواج پدر ومادرتان جمله‌ای بنویسید، می‌توانید از جملات زیر استفاده کنید. همچنین با کمی خلاقیت می‌توانید از این جملات در دکوراسیون جشن سالگرد ازدواج هم استفاده کنید.

جملات تبریک سالگرد ازدواج از زبان فرزندان

- شما با کسی که می‌توانید با او زندگی کنید، ازدواج نکردید. شما با کسی ازدواج کردید که بی او نمی‌توانید زندگی کنید.

- بهتر از اینکه شما پدر و مادر ما هستید، این است که پدربزرگ و مادربزرگ فرزندان ما هستید. پدر و مادر عزیزم؛ خوشحالیم که شما را داریم؛ سالگردتان مباااااارک!

- به خاطر شما عزیزان است که عشق و راستی در جهان وجود دارد. پدر و مادر عزیزم؛ سالگرد پیوند و عشقتان مبارک.

- شما پدر و مادری هستید که هر بچه‌ای آرزو دارد داشته باشد، شما زن و شوهری هستید که هر زوجی آرزوی عشق آنها را دارد. سالگرد ازدواجتان مبارک. عشقتان آسمانی.

- سالی دیگر برای داشتن همدیگر، سالی دیگر برای تجربه کردن عاشقی، سالی دیگر برای کشف چیزهای نو. برای همدیگر و برای ما عاشق بمانید.

- یادم هست که وقتی بچه بودم جوان، جذاب و شاداب بودید. شما همچنان همانید، چون عاشق هم ماندید.

- پدرم؛ از اینکه دل مادرم را بردی متشکرم! زیرا من برنده این عشق شدم.

- پدر و مادر عزیزم، امروز روز خاصی است، شما در این روز سفری را آغاز کردید که همچنان ادامه دارد و من را همسفر خود نمودید. از این که همسفرتان بودم سپاسگزارم. امیدوارم همچنان پیش بروید و با هم به جلو بروید.

- پدر و مادر عزیزم؛ نمی‌توانم بیان کنم که چقدر خوشحالم که عزیزانی چون شما داشته‌ام، شما که در سراسر زندگی با هم بودید و ما را در سفر زندگی حمایت کردید. - شعله عشقتان زندگی ما رو منور کرده است. همیشه عاشق باشید تا ما هم از این عشق روشن و تابنده باشیم.

- شما دو نفر، نمونه عاشقانی هستید که نشان دادید چگونه می‌توان در حین گذر از مشکلات و سختی‌های زندگی، از عشق مدد جست و زندگی را روشن نگه داشت. همیشه عاشق بمانید.

- لذت‌بخش ترین محکومیت، عاشقی است. امیدوارم اگر ازدواج کردم عشقی مانند عشق شما را تجربه کنم.

- خوشحالم که ستاره زندگی‌ام در آسمان عشق شما درخشید. شما که روزها و شب‌های زیادی را با غم و شادی تجربه کردید، اما ادامه دادید و عاشق ماندید.

- دوست داشتن شجاعت می‌دهد و دوست داشته شدن قدرت.پدر و مادر عزیزم؛ شجاعت و قدرتتان، زندگی‌ام را درخشان کرد. خوشحالم که شما را دارم و به عشقتان می‌بالم.


اینها نمونه هایی از جملاتی هستند که شما می توانید آنها را در جشن سالگرد ازدواج پدر و مادرتان به آنها بگویید. البته فراموش نکنید که اگر به فکر برگزاری چنین جشنی برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگتان هستید، می توانید با کمک بزمینه و بدون صرف هیچ هزینه ای برنامه ریزی جشن را شروع کنید. همچنین می توانید ایده های بیشتری را در اینجا ببینید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مریم | 1397 مهر 10


نمیشه کلماتی را پیدا کرد و کنار هم چید که جمله ای در وصف پدر و مادر نوشت

فتانه | 1397 مهر 22


من نمی دونم سالگرد ازدواجشون کی هست )))