این اشتباهات را در عروسی مرتکب نشوید!

این اشتباهات را در عروسی مرتکب نشوید!

فهرست عناوین

ذوق و شوق عروسی گاهی به حدی است که باعث می شود کارهایی عجیب و غریب بکنید! یکی از دلایلی که بزمینه کار برنامه ریزی دقیق و هوشمند جشن‌تان را بر عهده گرفته است، نیز جلوگیری از اشتباهات شما در این روز است. حال ممکن است شما با هر یک از این احساسات زیر مواجه شوید که باید قبل از اینکه کاری دستتان بدهد، آنها را کنترل کنید.

قبل از قطعی کردن لیست میهمانان به سراغ موارد دیگر نروید!

طبیعی است که هیجان زده و خوشحال هستید که عروسی شما برگزار می‌شود و بسیار مشتاق هستید که تالار، دسته گل، کیک عروسی و بقیه موارد را سریع‌تر سفارش دهید. اما صبر کنید، همه موارد بالا تابعی از تعداد میهمانان شما و میانگین سن و ذوق آنهاست. پس ابتدا لیست را قطعی کنید و بعد به سراغ چیزهای دیگر بروید.

تصمیم‌گیری بر اساس مجله‌های عروسی!

زمانه عوض شده و زوجین جوان معمولا ترجیح می‌دهند به جای برگزاری یک مراسم تکراری عروسی، تم‌ها و طراحی‌های شخصی خود را در مراسم اجرا کنند. اتکای صرف به اطلاعات موجود در مجلات و غیره هرگز نمی‌تواند راه‌گشا باشد و بهتر است که تصمیمات با تفاهم زوجین گرفته شود. پیشنهاد ما انتخاب چندین شب برای صحبت در خصوص جزییات برگزاری مراسم مانند انتخاب دسته گل و غیره است تا مطمئن شوید نظرات نامزدتان به طور کامل مورد توجه قرار گرفته است. جلسات شبانه را می‌توانید تا زمان برگزاری مراسم هفته‌ای یک بار ادامه دهید تا اختلافی ایجاد نشود.

عصبانیت از اینکه مدل لباس عروس و داماد تکراری باشد!

از آنجایی که انتخاب مدل لباس و تم عروسی خاص یکی از مهمترین دغدغه‌های زوج‌های جوان است چیزی بدتر از این نیست که قبل از مراسم خودتان همان مدل لباس را بر تن یک عروس دیگر ببینید. اما عصبانیت و ناراحتی چاره کار نیست. به جای آن بهتر است روی جزییات، کار کنید و تا جای ممکن جزییات را در لباس عروس، دسته گل و غیره تغییر دهید تا واقعا مدل‌های انتخابی شما مختص شما باشد.

تصمیم به تغییر رنگ و تم عروسی در دقیقه نود!

در ابتدا معمولا همه فکر می‌کنند که بهترین تم و رنگ را برای عروسی خود سراغ دارند. اما هرچه که بیشتر در اینترنت و مجلات عروسی جستجو می‌کنند بیشتر دچار تردید و دودلی می‌شوند.

راه حل کار این است که در ابتدا تا جایی که می‌توانید در انجام تغییرات در رنگ‌ها، لباس‌ها و طرح‌ها گشاده دست باشید. این البته به معنی سرمایه‌گذاری سنگین در طراحی لباس و دکوراسیون نیست، بلکه با تغییرات جزئی و شخصی‌سازی طرح‌های طراحان معروف می‌توانید مراسم اختصاصی و به یادماندنی خودتان را به خوبی برگزار کنید. مسئله مهم دیگر دقت در انتخاب کارگزاران خدماتی است. سعی کنید کارگزاران خوشنام که سابقه فعالیت روشنی دارند را انتخاب کنید تا در طول مسیر بتوانید علاوه بر استفاده از مشاوره‌ها و تجارب آنها، از کیفیت خدمات دریافتی نیز اطمینان حاصل کرده باشید.

تلاش برای سایز کم کردن درست قبل از مراسم عروسی

بیشتر عروس‌ها زمانی که لباس رویایی خود را انتخاب می‌کنند، بعد از پوشیدن آن از تن‌خور آن راضی نیستند و سریعترین راه‌حل، کم کردن حداقل دو سایز است. خب البته رژیم غذایی سالم و کم‌کالری روش مناسبی برای سلامتی و کاهش وزن است، اما رژیم‌های ناگهانی و خارج از قاعده نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه باعث ضعف و حتی مریض شدن در روزهای حساس قبل از عروسی و مراسم عروسی خواهد شد. بنابراین توصیه ما انتخاب یک رژیم غذایی مناسب و طولانی مدت به ویژه در طول دوره نامزدی است تا زمان برگزاری مراسم عروسی با هیکل مناسب باشید. در مورد رژیم های لاغری و تناسب اندام اینجا بخوانید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت