چند توصیه اساسی در خصوص رزرو ماشین عروسی

چند توصیه اساسی در خصوص رزرو ماشین عروسی

فهرست عناوین

کارشناسان برنامه ریزی عروسی اکثرا پیشنهاد می کنند که برای آماده کردن ماشین عروسی حتما از 6 ماه قبل از عروسی به جستجو بپردازید؛ چرا تصمیم گیری در خصوص اجاره ماشین عروسی کار آسانی نیست. همه چیز در مورد هزینه های ماشین های لوکس، مفاد قرارداد و شرایط اجاره باید شفاف سازی شود. البته در میان نیز ممکن است دوستان و اشنایانتان پیشنهادات خوبی برای شما داشته باشند. حال اگر قرار براین شد که ماشین عروس را اجاره کنید، این نکات ریز بینانه را حتما در خاطر بسپارید.

زمان‌بندی

هرچند شما نیاز به دانستن تمام جزییات ریز مربوط به روز عروسی خود تا حد ثانیه ندارید، لازم است که نقشه‌ای از اینکه زمان عمده آن روز را چطور و در کجا صرف می‌کنید داشته باشید. به عنوان مثال آرایشگاه عروس قرار است کجا باشد؟ محل‌های گرفتن عکس کجاها خواهد بود؟ این‌ها عواملی است که می‌توانند بر نحوه استفاده از ماشین عروس تأثیر داشته باشند. چنانچه برای برآورد زمانی که برای اوقات عکاسی صرف خواهید کرد نیاز به کمک داشتید، از عکاس خود در این مورد سؤال کنید. مطمئن شوید که برای برنامه زمان‌بندی خود در حالتیکه موارد اضطراری دقیقه آخری پیش آید، نظیر به‌موقع انجام نشدن برخی کارها یا دیر آمدن افراد درگیر در مهمانی، جای مانور گذاشته باشید.

پس از مشخص کردن جدول زمان‌بندی اولیه، وقت شروع جستجو برای مؤسسات اجاره ماشین عروس است. به‌طور ایده آل، شروع جستجو می‌بایست ۴ تا ۶ ماه قبل از روز عروسی باشد تا بتوانید پیشاپیش خودروی موردنظر خود را رزرو کنید.

نکته: چنانچه عروسی شما در زمان مناسب‌های خاص یا تعطیلات عمده نظیر تعطیلات سال نو باشد، جستجوی خود را زودتر شروع کنید، چراکه ممکن است خودروی موردنظر شما در این ایام از قبل رزرو شده باشد.

بودجه

توان مالی شما همان‌گونه که در خصوص محل عروسی و لباس محدودیت‌هایی را دیکته می‌کند در خصوص خودروی روز عروسی هم همین‌گونه است. مواردی که در هنگام عقد قرارداد می‌بایست در نظر داشته باشید عبارتند از هزینه اجاره ساعتی خودرو، هزینه کیلومتر کارکرد اضافه و یا خروج از شهر، میزان حداقل ساعات اجاره خودرو و مانند آن.

نکته: اگر عروسی شما در تابستان است، مطمئن شوید که کولر خودرو به خوبی کار می‌کند.

جزئیات قرارداد

حال که نیازهای خود در زمینه ماشین عروس و هزینه‌های مربوط به آن را مشخص کرده‌اید، حال بهتر است برویم سر اصل مطلب. یک توافق کتبی تهیه کنید که شامل مواردی که در ادامه ذکر می‌شود باشد: هزینه کل، مبلغ ودیعه موردنیاز، سیاست‌های مربوط به انعام و بازپرداخت پول، محل‌های ورود و عزیمت، زمان‌های سوار و پیاده کردن، مدل دقیق خودرو و نرخ زمان‌های کارکرد اضافه. این کار موجب آرامش خیال بیشتر شما خواهد شد.

هنگامی‌که آماده امضای قرارداد هستید، مجدداً بررسی کنید که قیمت کل شامل همه هزینه‌ها از جمله انواع مالیات‌ها باشد.

نکته: در صورت کرایه خودرو با راننده، فراموش نکنید که از گواهینامه داشتن و بیمه بودن راننده اطمینان حاصل کنید.

از پیش آماده باشید

آیا از برنامه حرکت ماشین عروس در روز عروسی به‌طور کامل مطلع هستید؟ این برنامه را به همراه مسیرهای ضروری، شامل مسیرهای جایگزین در هنگام بروز ترافیک سنگین، برای موسسه کرایه ماشین عروس خود ارسال کنید.

خلاقیت به خرج دهید

چنانچه خودروهای لوکس و مانند آن مطابق سبک شما نیست، می‌توانید از وسیله نقلیه ویژه‌ای نظیر کالسکه برای خلق لحظه‌های به‌یادماندنی استفاده کنید.

نکته: درصورتی‌که می‌خواهید همسر خود را در روز عروسی غافلگیر کنید، می‌توانید خودرو موردعلاقه او را برای این روز کرایه کنید

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت