8 معیار برای ارزیابی تالار عروسی

8 معیار برای ارزیابی تالار عروسی

فهرست عناوین

معمولا اکثر عروس خانم ها و آقا داماد ها مکان رویایی برای برگزاری جشن عروسی‌شان را بارها در ذهن خود تصور کرده‌اند و حتی ممکن است برای انتخاب تالار، باغ تالار و یا عمارت مورد نظرشان فاکتورهایی را از قبل در نظر گرفته باشند. اما ما در این مقاله می خواهیم شما را با اصلی ترین معیارهای انتخاب تالار آشنا کنیم تا برای انتخاب مناسب ترین گزینه برگزاری جشن کاملا آماده باشید و وقت و هزینه کمتری برای جستجو و بازدید از تالارها صرف کنید.

مکان تالار

خیلی از افراد به دلیل فضای بیشتر و ورودی بسیار زیبای بسیاری از باغ تالارهای اطراف شهر، آنها را برای برگزاری جشن برمی‌گزینند. اما به این موضوع دقت کنید که تالارهایی که در نقاط خیلی دور شهر هستند هم میهمانان را کلافه می‌کنند و هم ممکن است خطراتی را برای میهمانان در مسیر جاده‌ای به همراه داشته باشند.

گنجایش تالار

تعداد میهمانانتان را در نظر بگیرید و حتما قبل از مراجعه حضوری به تالار از مسئول مربوطه سوال بپرسید. این مساله خیلی مهم است. فضای کوچک، به‌خصوص زمانی که تعداد میهمانان زیاد است، آنها را اذیت می‌کند.

نوع تالار

آب و هوا و تم عروسی‌تان را در نظر بگیرید. در یک روز زمستانی، برپا کردن عروسی در یک مکان گرم و مطبوع ایده جذابی است، اما این ایده در یک روز تابستانی اصلاخوب نیست.

بودجه

به پولی که در جیبتان دارید توجه کنید. اگر بودجه محدودی دارید به این توجه کنید که می‌توانید با برگزاری عروسی در ایامی که تالارها تخفیف می‌دهند، پول ذخیره شده را در جای دیگر خرج کنید. علاوه بر این به فکر مخارج پس از عروسی‌تان نیز باشید.

امکانات تالار برای میهمانان

پیست رقص، اتاق کودک، اتاق پرو و استراحت و ... از جمله امکاناتی هستند که می‌توانند آسودگی خاطر میهمانانتان را فراهم آورند. اگر هر کدام از این فاکتورها برای شما مهم هستند، حتما آنها را در ارزیابی تالار مد نظر قرار دهید.

امنیت تالار

اینکه تالار در نقطه امنی از شهر واقع شده و برند خوش‌نامی دارد، امنیت عروسی شما را تضمین می‌کند و باعث می‌شود استرس شما در عروسی کم شود و حتی مهمانان نیز با آسودگی خاطر به جشن شما خواهند آمد.

پارکینگ

داشتن پارکینگ به اندازه کافی، فراغت زیادی را برای میهمانانتان به همراه می‌آورد.

محدودیت کار با کیترینگ‌ها، گروه موسیقی و ...

بعضی تالارها فقط با کسب و کارهای مورد نظر خودشان کار می‌کنند. به این نکته توجه کنید که تامین‌کنندگان آنها چگونه هستند و کیفیت خدمات آنها در چه حدی است.

با این حال ما در مقاله «بهترین تالارهای عروسی تهران» انتخاب های شما را آسان تر کرده ایم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت