توصیه های عروس خانم های قدیم برای عروس خانم های جدید!

توصیه های عروس خانم های قدیم برای عروس خانم های جدید!

فهرست عناوین

تجربه برگزاری عروسی بسیار گرانبهاست و بسیاری از عروس‌خانم‌های جوان مشتاقند از تجربیات عروس‌ خانم‌های دیروز استفاده کنند. در این مقاله چند نفر که روز پرتلاطم عروسی را تجربه کرده‌اند، توصیه‌هایی به عروس‌خانم‌های آینده دارند که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

قبل از همه، از خودتان عکس بگیرید

یاسمن گفته: به محض اینکه سر سفره عقد بله بگویید و وارد تالار شوید، اکثرا افراد شروع به گرفتن عکس و سلفی با شما می‌کنند. از این رو بهتر است پیش از ورود به تالار، از خودتان عکس بگیرید تا خیالتان راحت باشد.

پک غذایتان را جداگانه تحویل بگیرید.

سحر می‌گوید از مسئول کترینگ عروسی خود بخواهید یک بسته از انواع غذاهای عروسی را برایتان آماده کند، زیرا در طول مهمانی آنقدر درگیر صحبت، عکس گرفتن، رقص و ... می‌شوید که فرصت غذا خوردن پیدا نخواهید کرد و هنگامی که به خانه برسید، احساس ضعف خواهید کرد.

با برنامه باشید و تقسیم وظایف کنید.

سیما گفته بدون شک، شما به افرادی نیاز دارید که بازوهایتان باشند و بتوانند بسیاری از کارها را بر عهده بگیرند. وظایف ساقدوش‎‌هایتان را تعیین کنید؛ مثلا مشخص کنید که چه کسی هدایا را جمع کند و به منزل بیاورد و ... . در غیر این صورت در حین عروسی آشفته خواهید بود و بی‌نظمی عروسی آزارتان می‌دهد.

به مسئول برگزارکننده عروسی بگویید چه می‌خواهید و او را کاملا توجیه کنید.

به توصیه رُز، از یک هفته پیش از عروسی، با مسئول برگزارکننده عروسی‌تان هماهنگ کنید و تمام کارهایی را که باید در عروسی‌تان انجام دهد، مشخص کنید. این کار تاثیر زیادی روی منظم بودن کارها در عروسی دارد و تا حد زیادی استرس شما را برای برگزاری عروسی کاهش می‌دهد.

حتما چیزی بخورید.

مهتاب معتقد است حتما باید در زمان برگزاری عروسی چیزی بخورید تا در انتهای مراسم عروسی دچار کمبود انرژی نشوید و احساس ضعف نکنید. او می‌گوید در زمان فعالیت در عروسی، قند خونتان کاهش می‌یابد و این باعث می‌شود احساس کنید توان و انرژی‌تان کم شده است. در لحظاتی که فرصت کوتاهی پیش می‌آید، لقمه‌های کوچکی از غذا بخورید تا احساس ضعف نکنید. (در مورد مدیریت انرژی در روز عروسی اینجا بخوانید.)

یادتان باشد از لحظاتتان لذت ببرید

بیتا می‌گوید ممکن است مشکلات زیادی در حین عروسی پیش بیاید؛ کترینگ غذای بی‌کیفیت تحویل دهد، ترافیک باشد و دیر به تالار برسید، مهمانان به سختی تالار را پیدا کنند یا دلخوری در مهمانی پیش بیاید. به جای حرص و جوش دائم و استرس، سعی کنید محکم باشید و از لحظات بهترین شب زندگی‌تان لذت ببرید. تشویش دائم، لذت عروسی را از شما می‌گیرد. یادتان باشد که اگر مشکلی در عروسی پیش بیاید، عده زیادی دور و بر شما حامی‌تان هستند و می‌توانند به شما کمک کنند.

شب عروسی را با همسرتان بگذرانید

الهه می‌گوید بعد از عروسی با ساقدوش‌هایش تا پاسی از شب صحبت می‌کرد و صبح هم، خاطرات عروسی و وقایع آن را با مادرش تعریف می‌کرده و کاملا از شوهرش غافل شده است. او می‌گوید، اکنون که به گذشته نگاه می‌کند و گلایه‌های همسرش را روز بعد از عروسی شنیده، احساس پشیمانی می‌کند و به نوعروسان توصیه می‌کند بعد از عروسی، اوقاتشان را با همسرشان بگذرانند و خستگی آن روز را با هم به در کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت