با این نکات بر کلیه امور عروسی مسلط شوید

با این نکات بر کلیه امور عروسی مسلط شوید

فهرست عناوین

سازماندهی هنگام برنامه‌ریزی برای عروسی لازم و ضروری است؛ زیرا شما با دامنه وسیعی از موضوعات سروکار دارید و اگر به امور مسلط نباشید و در راس آنها قرار نداشته باشید، دچار دردسر خواهید شد. در ادامه ما به شما 5 نکته‌ای را که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند ارائه خواهیم داد.

تخمین تعداد مهمان‌ها

قبل از اینکه همه مهمانها به شما پاسخ دهند که به مهمانی شما می‌آیند یا نه. بهتر است خودتان یک تخمینی از تعداد مهمان‌هایی که در جشن شما حضور خواهند داشت، داشته باشید و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. مثلا اینکه تخمین بزنید 80 درصد مهمان‌های‌تان می‌آیند. حتی گاهی اوقات شاید بتوانید با پرسش های زیرکانه از آمدن یا نیامدن مهمانهایتان مطلع شوید. البته بهترین راه این است که پاسخ به دعوت از مهمانهای عروسی تان را از طریق دعوتنامه آنلاین بزمینه پیگیری کنید.

با برنامه‌ریزی عروسی، مانند یک شغل رفتار کنید!

برنامهریزی عروسی به نظر جالب و هیجان انگیز است ولی بهتر است کمی آن را جدی بگیرید و به آن به منزله یک شغل نگاه کنید. هر هفته یک زمان مشخصی را به آن اختصاص دهید و برای آن وقت بگذارید.

یک دفترچه مخصوص امور مربوط به عروسی اختصاص دهید.

برای خود یک دفترچه مخصوص برنامه‌ریزی عروسی درست کنید و آن را به کمک دیوایدر و لیبل به قسمتها مجزا تقسیم کنید. در این دفتر می‌توانید اطلاعات مهمی از جمله مشخصات هر تامین کننده از جمله آدرس، شماره تلفن و ... را یادداشت کنید. همچنین می‌توانید یک پوشه دکمه‌دار و یا اهرم دار خریداری کنید و کلیه قراردادهایی که با کسب و کارها می بندید را در آن نگهداری کنید.

قراردادها

همیشه سعی کنید کلیه توافقاتی که با کسب و کارهای جشن انجام می‌دهید را در قراردادتان یادداشت کنید، حتی تغییرات کوچک را نیز یادداشت کنید. هیچ موقع به وعده‌ها و قول‌ها تکیه نکنید. در این صورت چنانچه اتفاقی بر خلاف توافقات از سوی تامین‌کننده‌ای صورت گرفت، شما مدارک کافی در دسترس خواهید داشت.

کمک بگیرید

سعی کنید از دوستان و فامیل و یا کسانی که به تازگی جشن عروسی گرفته اند، در انجام امور مربوط به عروسی کمک بگیرید. مسلما آنها راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهند بود. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت