انتخاب مناسب‌ترین سرویس طلا با در نظر گرفتن جزئیات لباس عروس

انتخاب مناسب‌ترین سرویس طلا با در نظر گرفتن جزئیات لباس عروس

فهرست عناوین

بطور معمول یکی از ملزومات لباس عروس، سرویس طلا و جواهر است که نقش بسزایی در زیبایی عروس ایفا می‌کند. بسیاری از افراد بر اساس دو عامل بودجه و سلیقه شخصی برای انتخاب و خرید سرویس طلا و جواهر اقدام می‌کنند، در حالیکه موارد دیگری را نیز باید برای این انتخاب در نظر بگیرند. اگر شما هم از این دسته هستید به نکات زیر توجه کنید.

نوع لباس عروس

معمولا انتخاب سرویس طلا و جواهر بر اساس نوع لباس عروس صورت می‌گیرد، بنابراین ابتدا باید لباس عروس خود را انتخاب کنید. در واقع بر حسب اینکه لباس عروس شما کلاسیک، مدرن و یا ساده و دنباله‌دار است، نوع خاصی از طلا و جواهرات را نیاز دارید. برای مثال برای لباس عروس مدرن باید از سرویس‌های مدرن و برای لباس ساده از گردنبندهای غیرساده و برجسته استفاده کنید. همچنین در صورتی که لباس شما سنگ‌دوزی شده است بهتر است سنگ‌های جواهری خود را مانند آن انتخاب کنید.

علاوه بر آن، در انتخاب سرویس طلا و جواهر خود باید به رنگ لباس عروس‌تان نیز توجه داشته باشید. برای مثال طلا و جواهرات زرد رنگ برای لباس‌های کرم و یا عاجی رنگ و طلا و جواهرات سفید و نقره‌ای ‌رنگ با سنگ‌های سفید و یا کریستالی برای لباس‌های با رنگ سفید مناسب هستند.

به یاد داشته باشید که در انتخاب طلا و جواهر عروسی، قانون طلایی "زیاد به آن نپردازید" وجود دارد، بنابراین اگر لباس شما جزئیات زیادی دارد به انتخاب یک نیم ست ساده بسنده کنید. امروزه انتخاب یک جفت گوشواره شیک بدون نیاز به گردنبند در میان عروس خانمها با استایل مدرن بسیار رواج یافته است.

یقه لباس عروس و جواهرات

یقه لباس عروس از دیگر مواردی است که باید در انتخاب طلا و جواهر در نظر بگیرید. در حال حاضر بیشتر لباس‌ عروس‌ها دکلته (بدون بند) هستند که بخش زیادی از بدن در آنها برهنه است، بنابراین انتخاب گردنبند کارشده و طرح دار برای افزودن زیبایی شما و همچنین پر کردن قسمت برهنه بدن مناسب است.

علاوه بر آن بهتر است که مدل گردنبند خود را مطابق با یقه لباس‌تان انتخاب کنید. برای مثال گردنبندهای V و یا Y شکل انتخاب مناسبی برای یقه‌های V شکل و یا قلبی هستند. همچنین برای لباس‌های با یقه‌های بالاتر یا یقه ایستاده، استفاده از گوشواره‌های چهل چراغی پیشنهاد می‌شود. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت