مراقبت‌های پوستی مخصوص روزهای قبل از عروسی برای عروس خانم‌ها و ساقدوشان!

مراقبت‌های پوستی مخصوص روزهای قبل از عروسی برای عروس خانم‌ها و ساقدوشان!

فهرست عناوین

اگر از آن دسته عروس خانم هایی هستید که تا به حال به امور مراقبتی پوست و صورت خود اهمیت نمی دادید، باید اعتراف کنیم که لایه برداری، پاکسازی، جوان سازی و یک سری کارهای عمده دیگر مواردیست که قبل از رسیدن روز عروسی‌تان باید به بیشتر به آنها توجه کنید. پس این‌بار تصمیم بگیرید و از یک ماه قبل چند کار ساده برای آسودگی خاطر از حفظ زیبایی طبیعیتان در روز عروسی انجام دهید.

یک ماه قبل از جشن عروسی

حداقل یک ماه قبل از عروسی شروع به استفاده از یک لایه برداری روزانه ملایم برای از بین بردن پوست مرده و همچنین استفاده از کرم‌های شب و روز مناسب برای یک درخشش طبیعی مفید است.

مقدار زیادی آب بنوشید و انواع غذاهای حاوی آنتی اکسیدان‌ها را مصرف کنید تا پوستی شاداب و درخشان داشته باشید.

در ابتدا روزی دوبار، صبح و شب صورت خود را پاکسازی کنید و در نهایت هفته‌ای دوبار این کار را انجام دهید. در انتها استفاده از یک مرطوب کننده مناسب را فراموش نکنید تا مرحله اول مراقبت از پوست را تکمیل کنید.

برای انجام کارها و قرار ملاقات‌ها برنامه‌ریزی کنید تا دچار استرس نشوید.

به موقع و در زمان مناسب موهای خود را رنگ کنید و آنها را کوتاه کنید و از آرایشگر یا میکاپ آرتیست خود بخواهید از مواد آرایشی مناسب جهت تازه نگه داشتن آرایش شما در کل روز استفاده کند.

یک هفته قبل از جشن عروسی

وکس، اپیلاسیون، برنزه کردن بدن، مانیکور و پدیکور و مواردی از این قبیل را یک هفته قبل از عروسی انجام دهید. البته سعی کنید روش هایی را برای موزدایی صورت انتخاب کنید که کمتر پوست صورتان را ملتهب کند.

اگر مایل به کاشت مژه هستید، این کار را یک هفته قبل از عروسی انجام دهید و ترجیحا کاشت مژه به صورت تارتار را انتخاب کنید تا طبیعی تر باشد. یک هفته قبل از عروسی سعی کنید استراحت کنید و اوقات خوبی با دوستان و خانواده سپری کنید. هیچ چیز مانند خیال اسوده پوست را شاداب و درخشان نمی کند! 

اگر در این هفته صورت شما جوش و یا تاول زد به هیچ عنوان آنها را خودتان تخلیه نکنید و استرسی هم در مورد آنها نداشته باشید، چون استرس آنها را بدتر می‌کند. از یک کمپرس گرم برای باز شدن منفذ استفاده کنید و از درمانی که توسط دکتر پوست و یا متخصص در این زمینه به شما داده میشه استفاده کنید.( راه های جلوگیری از بروز آکنه را بخوانید.)

یک روز قبل از جشن آغاز زندگیتان

حداقل 8 لیوان آب بخورید و حداقل 8 ساعت بخوابید. یک وعده غذایی مناسب باعث می‌شود شما انرژی لازم و کافی را کسب کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت