نکاتی که خیال شما را برای خرید لباس عروس راحت می کند!

نکاتی که خیال شما را برای خرید لباس عروس راحت می کند!

فهرست عناوین

قبل از اینکه شروع به خرید لباس عروس کنید در مورد سبک و استایل لباسی که می‌خواهید بپوشید تصمیم بگیرید.(تست استایل شناسی را امتحان کنید!) طراح لباس شما یا فروشنده لباس باید بداند که شما یه لباس رسمی و کلاسیک مدنظر دارید یا لباس غیر کلاسیک و همینطور در مورد محل برگزاری و سایر جزئیات عروسی نیز به ایشان اطلاعات بدهید تا اون بتواند تجسم درستی از آنچه شما در نظر دارید داشته باشد و بهتر شما را راهنمایی نماید. با انجام تست استایل در سایت بزمینه می توانید سبک خود را راحت تر تشخیص دهید.

در ابتدای فرآیند گشتن برای انتخاب لباس عروس با فکر باز و آسوده شروع به جستجو نمایید. چرا که بعضی از فروشندگان ممکن است از شما بخواهند تا مدل‌های زیادی را مشاهده و بررسی کنید، حواستان باشد خودتان را گیج نکنید. علاوه بر این راه ساده ای که وجود دارد این است که اگر مدت زیادی تا عروس تان باقی مانده است حداقل بین 3 تا 4 ماه قبل از جشن جستجو را آغاز کنید.

لباس عروس را با سلیقه خود تزئین کنید!

از آنجایی که لباس عروس باید متناسب با اندام شما باشد، مزون‌های لباس عروس دارای خدمات متنوع و انعطاف‌پذیری هستند؛ پس می توانید متناسب با الگوی شخصیتی خودتان، المانهای زیادی را در لباس خود در نظر بگیرید تا ظاهری زیبا و شیک داشته باشید. برای مثال در مورد لباس عروس ساتن با دامن راسته، گلهایی از جنش ساتن با کمربند مروارید یا سنگ دوزی شده بسیار جذاب خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که می‌توانید به لباس عروستان ملحقات شخصی سازی شده خودتان را نیز وصل کنید؛ مثلا ممکن است بعضی از عروس خانم ها مایل باشند تاریخ عروسیشان را بر روی نواری از لباسشان بدوزند یا از جواهرات خاصی استفاده کنند و یا حتی از یادبودهای خانوادگیشان مثل تاج، روبان یا ... استفاده کنند.

متناسب با فصل پارچه و مدل های زیادی وجود دارد

می‌توانید تغییراتی در لباس خود متناسب با فصل و آب وهوای روز عروسی اعمال کنید. به عنوان مثال در عروسی‌های تابستانه لباس بازتر همراه با دستکش توری نازک بپوشید و در فصل‌های سرد سال لباسی با پارچه ضخیم‌تر، دستکش ضخیم‌تر و یا کفش مناسبتر انتخاب کنید.

تور عروس، مکمل زیبایی و آراستگی

در نهایت یک تور زیبا می‌تواند با خلق جلوه ای زیبا و رومانتیک، ظاهری آراسته و دوست داشتنی به عروس خانم ببخشد. اصول انتخاب و ست کردن تور این است که مثلا هنگامی که از لباس عروس های ساتن استفاده می کنید، تورهای ذره دار یا تورهای دانتل کار شده برای هماهنگی و توزان لباس عروس شما مناسب‌تر است. در عین حال تورهای ساده تر برای لباس عروس هایی که شلوغ تر و کار شده تر هستند بیشتر به کار می اید. البته تمامی جزئیات تور را معمولا خودتان می توانید با ایده های دلخواهتان تغییر دهید.

آینده نگری در انتخاب لباس عروس بسیار مهم است!

و نکته آخر اینکه لباس عروسی تان را مدلی انتخاب کنید که اگر سالها بعد به آلبوم عروسیتان رجوع کردید و عکس‌ها را مرور کردید احساس نکنید مدل لباستان قدیمی و از مد افتاده شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 15


من یه مشکل اساسی دارم همین که لباسام بعدا از چشمم میفته امیدوارم لباس عروسم اینجوری نباشه