یک آلبوم کامل و بدون نقص برای جشن عروسی شما

یک آلبوم کامل و بدون نقص برای جشن عروسی شما

فهرست عناوین

شاید به عنوان یک زوج‌ جوان که قرار است تا چند وقت دیگر عروسی خود را برگزار کنید، دغدغه انتخاب تالار و لباس عروس و دیگر کارهای اصلی مراسم شما را انقدر سرگرم کند که دیگر وقتی برای فکر کردن به آلبوم عروسی تان نداشته باشید. اما اگر می‌خواهید که برای سفارش آلبوم‌تان و انتخاب عکس‌ها بعد از عروسی، گزینه‌های بیشتری داشته باشید، قبل از عروسی در مورد عکس‌هایی که می‌خواهید داشته باشید با عکاس‌تان صحبت کنید. برای داشتن آلبومی ایده‌ال از روز عروسی‌تان لازم است به نکات ذیل توجه کنید.

به آلبوم عروسی‌ تان خوب فکر کنید.

آلبوم‌های عروسی انواع و سایزهای مختلفی دارند. ممکن است عکس‌ها روی صفحات، چسبانده شوند و یا روی صفحات آن چاپ شوند. قبل از عروسی در مورد آلبوم و نوع عکس‌هایی که می‌خواهید در آن قرار گیرد، فکر کنید و ایده‌های‌ خود را با عکاس‌تان در میان بگذارید.

یادتان باشد عکس‌های رسمی عروسی را فراموش نکنید!

رویکرد بیشتر عکاس‌ها برای روز عروسی، گرفتن عکس‌های ژورنالی است. علاوه بر آن، ممکن است شما عکس‌های در حرکت، غیرمنتظره و پرتره‌ای را دوست داشته باشید. درست است که این عکس‌ها بسیار زیبا هستند، اما نباید عکس‌های رسمی جشن عروسی را فراموش کنید. در واقع حتما باید عکس‌های رسمی زیر را از مراسم عروسی خود داشته باشید:

عروس و داماد

عروس و داماد به همراه پدر و مادرهایشان

عروس و داماد با خانواده هر یک از نزدیکان

عروس و داماد با مهمان‌ها

هارمونی بین عکس های سیاه و سفید و رنگی عروسی زیبا خواهد شد.

هرچند که عکاسی دیجیتال نیاز زیادی به برنامه‌ریزی از قبل ندارد، بهتر است قبل از عروسی به اینکه چه ترکیبی از عکس‌های رنگی و سیاه و سفید می‌خواهید، فکر کنید. به یاد داشته باشید که عکس‌های سیاه و سفید برای جزئیاتی مثل گلدوزی لباس و یا حلقه‌تان مناسب است و برای عکاسی از گل‌ها، کیک و دکوراسیون مراسم عروسی، عکس‌های رنگی مناسب‌تر هستند. نمونه کارهای عکاس‌تان را ببنید تا بتوانید ایده بگیرید و در مورد سوژه‌های عکس‌های رنگی و سیاه و سفید مورد نظرتان تصمیم بگیرید.

چیدمان نهایی برای عکس های آلبوم‌تان را در نظر بگیرید.

هنگامی که مشغول انتخاب عکس‌ها برای آلبوم عروسی‌تان هستید، به این فکر کنید که با ورق زدن آلبوم چگونه به نظر می‌رسند و در واقع نظم آنها چگونه باید باشد.  برای مثال عکسی با تمرکز بر جزئیات یک سوژه خاص مثل کیک یا حلقه‌تان و منظره تالار به عنوان پس‌زمینه، عکس جالبی برای نشان دادن محدوده کلی عروسی شما خواهد بود..

به یاد داشته باشید که مهم نیست چه کسی طراحی آلبوم شما را انجام می‌دهد چون برخی از عکاس‌ها خودشان انجام اینکار را بر عهده می‌گیرند و برخی دیگر از طراحان حرفه‌ای کمک می‌گیرند، شما فقط باید ایده‌ها و نظرات خود را از قبل به آنها گفته باشید.

سایر گزینه‌ها را نیز بررسی کنید.

برخی از عکاس‌ها علاوه بر آلبوم اصلی، آلبوم‌های کوچکی نیز ارائه می‌دهند که حمل و نقل آن برای نشان دادن به فامیل و دوستان آسان است. در صورتی که بخواهید این آلبوم کوچک را نیز داشته باشید باید در مورد عکس‌های آن نیز تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید در مورد پرتره‌هایی که قرار است در منزل‌تان نصب کنید، فکر کنید و تصمیم بگیرید. ضمنا پیش از عروسی، حتما از قیمت آلبوم و سایر گزینه‌ها اطلاع پیدا کنید چون برخی مواقع ممکن است هزینه آلبوم در پکیج عکاسی و فیلم‌برداری نباشد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت