چگونه بعد از عروسی از لباس عروس تان محافظت کنید!

چگونه بعد از عروسی از لباس عروس تان محافظت کنید!

فهرست عناوین

جدا از اینکه عروس خانم ها هنگام انتخاب مدل و نوع لباس عروس شان بسیار ذوق زده هستند، همیشه یکی از دغدغه های آنها هنگام خریدن لباس عروس این است که چگونه و در کجا از این لباس گرانبها که یادآور بسیاری از خاطرات خوش آنها خواهد بود، محافظت کنند. از آنجایی که اکثر عروس خانمها مایل هستند تا لباس عروسی خود را بعد از مراسم نگه دارند تا بعدا در سالگرد ازدواج آن را به تن کنند و بعضی تمایل دارند تا در آینده، آن را به دختران خود هدیه دهند، رعایت برخی نکات برای حفظ فیزیک لباس عروس بسیار مهم است.

بهترین مزونهای لباس عروس

مزون عروس بهارک اخلاقی مشاهده این کسب و کار

در قدم اول باید لباس عروس توسط یک خیاط ماهر بررسی شود

بهتر است پس از مراسم لباس توسط یک خیاط بررسی شود، تا در صورتی‌که نیاز به تعمیر و یا دوختن پارگی دارد، آن را انجام دهد. از این طریق می‌توانید با خیال راحت لباس خود را در کاور قرار دهید و مطمئن باشید که لباس در وضعیت عالی قرار دارد.

لباس عروس را بشوئید و به خوبی خشک کنید

بهتر است قبل از قرار دادن لباس در کاور، ابتدا آن را بشوید برای اینکار بهتر است لباس را به خشک‌شویی تحویل بدهید تا اگر لکی بر روی لباس ایجاد شده است به خوبی برطرف شود و همینطور عرق به جا مانده بر روی لباس پاک شود. ترجیحا از شست و شوی لباس عروس در خانه اجتناب کنید تا خیالتان راحت‌تر باشد.

نگهداری لباس عروس در جعبه های مخصوص

بهتر است به جای اینکه لباس عروس را از چوب لباسی آویزان کنید، آن را درون یک جعبه قرار دهید زیرا آویزان ماندن لباس به مدت طولانی باعث آسیب به پارچه آن خواهد شد. جعبه‌ها و دستمالهایی وجود دارند که فاقد اسید هستند. می‌توانید دستمال را به دور لباس عروستان بپیچید و آن را در جعبه قرار دهید. جعبه را نیز در جایی دور از نور خورشید قرار دهید. لباس عروس باید سالی یکبار از جعبه خارج شود و برای یک روز بیرون مانده و به اصطلاح نفس بکشد و دوباره در جعبه قرار داده شود. استفاده از جعبه حتی می خواند خیال شما را از بابت جا دادن لباس عروس در کمدهای شلوغ و تنگ راحت کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 15


لباس عروس رو که بعدا نمیشه استفاده کرد دیگه ترجیحم اینه به کسی که توانایی خرید لباس عروس رو نداره بدمش. البته این کارایی که گفتید رو حتما انجام میدم تا کسی که میپوشتش فکر کنه نوئه

هاله | 1397 مهر 22


لباس عروسی از جمله لباس هایی هست که واقعا نگهداریش سخته و هم به خاطر جاگیر بودن لباس هر جایی هم نمیتونی بزاریش، ولی خوب خیلی دیدنش خاطره انگیزه و ترجیحا سعی میکنم نگه دارمش