چگونه یک سایت عروسی یا کارت دعوت آنلاین بسازیم؟

چگونه یک سایت عروسی یا کارت دعوت آنلاین بسازیم؟

فهرست عناوین

یکی از امکاناتی که سایت‌های معتبر خارجی در حوزه جشن عروسی در اختیار شما قرار می‌دهند، ایجاد سایت شخصی عروسی است. طراحی این صفحات‌ به‌گونه‌ای است که کار با آن برای همه کاربران ساده بوده و قابلیت متمایز کردن با رنگ‌ها و تم‌های محتلف وجود دارد. برای ایجاد سایت عروسی، نامزدی، سالگرد ازدواج می‌توانید پس از ورود به سایت بزمینه به قسمت برنامه ریزی جشن رفته و بعد از وارد کردن اسم عروس و داماد و تاریخ جشن، سایت عروسی‌ (کارت دعوت آنلاین) خودتان را بسازید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه سایت عروسی خود را بسازید به نکات زیر توجه کنید.

پوشش اطلاعات پایه و ضروری

سایت عروسی معمولا با اهدافی چون دادن اطلاعات در مورد مکان و زمان برگزاری مراسم، نحوه دسترسی به آن و همچنین افراد حاضر در مراسم و نحوه لباس پوشیدن، به مهمان‌ها ایجاد می‌شود. در واقع سایت عروسی شما جایی است که می‌تواند تمام سوالات مهمان‌ها را در مورد عروسی پاسخ دهد تا شما مجبور نباشید به تماس‌های آنها پاسخ دهید.

معرفی عروس و داماد و مهمان‌ها

بهتر است که در این صفحه اندکی از خودتان و نامزدتان بگویید. اینکار خصوصا برای آشنایی مهمان‌هایی که شما یا نامزدتان را نمی‌شناسند، صورت می‌گیرد. در مورد نحوه آشنایی‌تان بنویسید و عکس‌هایی از عروس و داماد در وبسایت قرار دهید تا مهمان‌ها، مهم‌ترین شرکت‌کنندگان مراسم عروسی را نیز بشناسند. همچنین مهمانها می توانند پیام یادبود بنویسند و در صورتیکه شما اجازه ثبت دهید پیامها در سایت نمایش داده شوند. به خاطر داشته باشید که نباید میزان اطلاعاتی که می‌دهید زیاد و خسته کننده باشد. در نظر بگیرید که مهمان‌های شما به چه چیزی نیاز دارند و فقط همان را در اختیار آنها قرار دهید. همچنین از آپلود کردن عکس‌های نامناسب بپرهیزید.

پوشش سایر برنامه‌ها

علاوه بر موراد بالا می‌توانید اطلاعات سایر برنامه‌های مربوط به عروسی مانند جشن‌های حنابندان و پاتختی و مراسم عقد قبل از عروسی را در صفحه عروسی‌تان به اشتراک بگذارید. البته در صورتی که همه مهمان‌ها را برای این جشن‌ها دعوت نکرده‌اید، از ارائه توضیحات در خصوص آنها بپرهیزید.

معرفی محل برگزاری عروسی

در صورتی که مهمان‌های شما از شهرهای دیگری برای شرکت در مراسم عروسی شما می‌آیند، می‌توانید اطلاعات توریستی (از قبیل مکان‌های دیدنی، غذاهای محلی، هتل‌ها و ... ) شهر محل برگزاری مراسم را در سایت عروسی‌تان قرار دهید تا مهمان‌های شما در صورت تمایل بتوانند از آنها استفاده کنند.

دفتر ثبت یادبودها

یکی از امکانات سایت عروسی، دفتر ثبت یادبودها است که مهمان‌های شما می‌توانند آرزوهایشان را برای شما و نامزدتان در آن ثبت کرده و این روزها را برای شما به یادماندنی‌تر کنند. مطمئنا از دیدن علاقه و محبت اقوام و دوستان‌تان شگفت‌زده خواهید شد.

دریافت پاسخ مهمان‌ها

شما می‎‌توانید با استفاده از امکانات سایت عروسی‌تان، پاسخ‌ به دعوت مهمان‌ها را جمع‌آوری کنید و تعداد دقیق مهمان‌هایی را که در مراسم شرکت خواهند کرد، بدست آورید. اینکار به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی بهتری برای مراسم انجام دهید و هزینه‌ها را بهتر مدیریت کنید. همچنین مهمان‌های شما مجبور نیستند که با شما تماس بگیرند و عدم حضورشان را اطلاع دهند، چون به راحتی می‌توانند حضور و یا عدم حضورشان را در سایت عروسی‌تان ثبت کنند.

آموزش قدم به قدم ایجاد سایت جشن


 مراحل ایجاد سایت جشن عبارتند از:

ورود به سایت بزمینه

ورود به داشبورد جشن

انتخاب گزینه سایت جشن

انتخاب دامنه

انتخاب پوسته

ورود اطلاعات

دریافت لینک و ارسال آن برای مهمانها

این سایت تا هر زمان که دوست داشته باشید یادگاری دلنشین از جشن شما باقی خواهد ماند. کلیه این امکانات برای شما کاربران عزیز رایگان است و هدیه تیم بزمینه به شما خواهد بود.

شادیتان پایدار

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

farid | 1397 مهر 07


یه سوال دارم. دفتر یادبود تا چه زمانی تو سایت بزمینه میمونه؟ تا کی میتونیم پیام های دوستانمون رو داشته باشیم؟

ستاره | 1397 مهر 08


من واسه تولد نامزدم کارت دعوت درست کردم خیلی خوشگل شده بود همه میگفتن چقدر شیکه چون عکس خود نامزدمم گذاشته بودم
تا الان هم که یادبود دوستاش مونده نمیدونم تا کی میمونه