دستکش عروس، اکسسوری رمانتیک و دلربا

دستکش عروس، اکسسوری رمانتیک و دلربا

فهرست عناوین

قدیم‌تر ها دستکش عروس به عنوان یکی از اصلی ترین اکسسوری ها یا لوازم جانبی لباس عروس به شمار می رفت و اکثر عروس خانم ها آن را به دست می کردند. اما با وجود اینکه استفاده از دستکش امروزه کمتر اتفاق می افتد، هنوز هم عروس خانم هایی هستند که به جزئیات بسیار اهمیت می دهند. مخصوصا عروس خانمها با استایل وینتیج معمولا حتما از چتر و دستکش در استایل خود بهره می گیرند. اما شاید خیلی اوقات عروس خانمها در انتخاب مدل دستکش عروسی دچار تردید می شوند. این مقاله را برای روشن کردن نکاتی در مورد انتخاب دستکش عروس برای شما فراهم کردیم.

اگر لباس عروس شما پر نقش و نگار و دارای جزئیات زیادی هست بهتر است از دستکشهای ساده استفاده کنید تا ظاهری زیباتر را داشته باشید به عنوان مثال می‌توانید از دستکش‌های ساده با پارچه کتان استفاده کنید.

برای داشتن دستکش‌هایی باشکوه‌تر می‌توانید آنها را با پرهای شترمرغ، با جواهرات، مهره‌های گردنبند یا روبان تزئین کنید.

عروس خانمی که لباسی ساده و بلند برای روز عروسی انتخاب می‌کند، می‌تواند در کنار آن از دستکش‌های بلند برای زیباتر جلوه کردن لباس استفاده کند. دستکش‌های بلند کار شده از دستکش‌های کوتاه ظاهری زیباتر و باشکوه‌تر دارند.

عروس خانم‌هایی که بازوهای پرتری دارند به یاد داشته باشند که پوشیدن دستکش دستان و بازوهای آنها را زیباتر و کشیده‌تر نشان خواهد داد.

پارچه ابریشم خالص هیچ کششی ندارد بنابراین بهتر است یک دستکش با ابریشم بافته یا دوشز یا پارچه ابریشمی با درصدی از لیکرا  انتخاب کنید.

همیشه به‌خاطر داشته باشید که دستکشی که انتخاب می‌کنید باید ظاهر شما را شکیل‌تر و زیباتر کند و نه اینکه تاثیر منفی بر روی آن بگذارد.

چگونه دستکشهای خود را در مراسم عروسی درآوریم؟

هنگامی که یک عروس خانم تصمیم می‌گیرد در مراسم عروسی خود دستکش به دست کند در بعضی از شرایط مانند زمان رد و بدل کردن حلقه عروسی مجبور خواهد شد تا دستکش‌های خود را درآورد.

دستکش را به آرامی از نوک هر انگشت بکشید و برای اینکار از انگشت کوچک خود شروع کنید و سپس کل دستکش را به آرامی و در یک حرکت از دست خود خارج کنید. یک لحظه مناسب را برای اینکار انتخاب کنید و دستکشها را پیش خودتان نگه دارید یا آنها را به ساقدوش تان بدهید تا برای شما نگه دارد. 


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 15


از این مدل اکسسوری ها خیلی دوست دارم از کجا باید بخریم؟؟