مناسب ترین نوع جواهرات برای عروس خانم ها کدام است؟ (10 ست و نیم ست عروس)

مناسب ترین نوع جواهرات برای عروس خانم ها کدام است؟ (10 ست و نیم ست عروس)

فهرست عناوین

در این مقاله نکات مهمی را که عروس خانم‌ها در هنگام انتخاب سرویس طلا و جواهرات باید رعایت کنند را یادآور می‌شویم. با این امید که بتوانید با صرف هزینه معقول زیباترین و مناسب‌ترین سرویس را برای خودتان انتخاب کنید.

حفظ کلاس و زیبایی با ظرافت در انتخاب!

اگر شما هم جزء عروس خانم‌هایی هستید که اندام ظریفی دارند سعی کنید در مراسم عروسی حتما از گردن‌بند، دست‌بند و النگو‌های ظریف استفاده کنید. استفاده اغراق‌آمیز از طلا و جواهرات نه تنها به پرستیژ شما اضافه نمی‌کند بالعکس حتی ممکن است چنین به نظر برسد که اصطلاحا طلا ندیده‌اید!

بهترین انتخاب متناسب با نوع یقه

اگر بنا به شرایط فرهنگی لباس عروسی شما یقه بسته دارد، بهتر است به جای استفاده از گردن‌بند بر روی لباس که جلوه خوبی ندارد، از یک جفت گوشواره درشت استفاده کنید.

درخشش شما مهمتر از جواهراتتان است!

قانون کلی برای همه عروس خانم‌ها در جشن عروسی این است که باید شما و لباس‌تان بیشتر به چشم بیایید. بنابراین از سرویس‌های طلا و جواهرات پهن با نگین‌ها و سنگ‌های درشت حتی الامکان دوری کنید!

اگر گردن شما به نسبت هیکل‌تان بلند و کشیده است از گردن‌بندهای سایز متوسط به شکل نیم‌دایره استفاده کنید تا گردن شما متناسب‌تر دیده شود.

اگر طلا و جواهرات خانوادگی به شما به ارث رسیده است می‌توانید از آنها در جشن‌تان استفاده کنید. استفاده از یک گردن‌بند عتیقه متعلق به مادربزرگ‌تان جلوه ویژه‌ای به مراسم شما خواهد داد و از لحاظ ارزش هرگز با گران قیمت‌ترین جواهرات امروزی نیز قابل مقایسه نخواهد بود.

مروارید مناسب ترین نوع جواهرات برای عروس خانم ها 

به دلیل اینکه لباس عروس در فرهنگ ایرانی سفید رنگ است، پیشنهاد ما استفاده از گردن‌بند، گوشواره و دست بندهای ساخته شده از مروارید طبیعی است. زیرا این نوع جواهرات علاوه بر قیمت مناسب با لباس‌های شما هم تناسب رنگ خواهد داشت.

هنگام خرید طلا و جواهرات و همچنین قبل از استفاده از آنها همیشه از سالم بودن قفل‌ها و گیره‌های آنها اطمینان حاصل کنید تا خدایی ناکرده در مراسم عروسی جواهرات دوست داشتنی‌تان را گم نکنید.

در ادامه 10 مدل زیبای ست عروس و نیم ست عروس برای شما قرار دادیم. برای سفارش مدلهای متنوع به بهترین طلا و جواهرفروشی ها مراجعه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هاله | 1397 مهر 22


همیشه انتخاب یه سرویس طلا ظریف رو ترجیح میدم، برای روز عروسی هم، مدل لباس عروس مخصوصا یقه لباس خیلی در النتخاب نوع سرویسی که میخوایم بندازیم تاثیر داره، اگر خود لباس یقه بسته داره و یا دانتل خاصی در قسمت یقه هست به نظرم فقط استفاده از گوشواره تنها هم جواب میده