بهترین لباس‌های مجلسی مدرن برای میهمانان عروسی

بهترین لباس‌های مجلسی مدرن برای میهمانان عروسی

فهرست عناوین

با توجه به اینکه اکثر جشن‌های عروسی امروزه با تم مدرن برگزار می‌شوند، دغدغه بسیاری از خانم‌ها یافتن لباس مجلسی ایده‌آل برای چنین مراسمی است. در ادامه چهار نمونه لباس الهام بخش برای انتخاب لباس مجلسی مدرن جهت شرکت در  مراسم عروسی به شما معرفی می‌شود.

Jumpsuit

این نوع لباس همیشه به عنوان لباسی شیک و راحت شناخته می‌شود و با توجه به تنوع بسیار زیاد این نوع لباس مجلسی می‌توانید از بین رنگ‌ها و جنس‌ها و طرح‌های مختلف بهترین را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید هم از داشتن یک لباس بسیار شیک در مجلس مطمئن باشید و هم تمام شب را لباس راحتی به تن کنید.

ایده‌آل برای: دختر خانم‌های جوان و آشنایان عروس و داماد

Seprates

یکی از روش‌های بسیار شیک برای داشتن لباسی منحصر به فرد در هر جشنی ست کردن بلوز و دامن است. با توجه به اینکه دامن‌های بلند امسال مد شده‌اند می‌توانید یک دامن بلند مناسب انتخاب کنید. بعد از انتخاب دامن مناسب تنها کار باقیمانده ست کردن یک بالاتنه مناسب و اکسسوری‌های مرتبط با آن است. با این روش در هر سن و سالی که باشید می‌توانید یک دست لباس مناسب برای خودتان انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که این مدل مناسب مهمانان با نسبت فامیلی یا آشنایی نزدیک با عروس و داماد نیست.

ایده‌آل برای: تمام طول سال، انتخاب ترکیب رنگ مناسب با فصل و موقعیت، استفاده از بلوز یقه گرد در زمستان و یا پیراهن نخی در تابستان

Maxi dress

لباس ماکسی به عنوان یک لباس کلاسیک همیشه یک انتخاب برای مراسم عروسی است. طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متفاوتی از این نوع لباس را به راحتی می‌توانید با قیمت‌های متوسط و بالا خریداری کنید. البته سعی کنید در جشن عروسی از رنگ کاملا سفید استفاده نکنید. زیرا این رنگ مختص عروس است. استفاده از کفش و اکسسوری‌های مناسب را فراموش نکنید.

ایده‌آل برای: جشن عروسی در باغ و یا یک عروسی تابستانی. حالت لخت و شل لباس باعث خنک بودن لباس در فصل گرم سال می شود.

Midi dress

لباس میدی به همراه یک جفت کفش پاشنه بلند مناسب، ظاهری شیک و برازنده به شما می‌دهد. این نوع لباس معمولا به صورت تنگ دوخته می‌شود تا فرم زیبای بدن شما را دوچندان کند. مدل دخترانه تر از پیراهن میدی دامن های زیبای کلوش هستند.

ایده‌آل برای: یک عروسی در باغ یا خارج شهر در فصل بهار یا تابستان یا عروسی در سالن

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

ستاره | 1397 مهر 08


این مدل ها رو همشون رو مزون هایی که دارید میتونند میدوزن؟ از کارهای همونا بذارید لطفا