9 عطر با رایحه شیک و مناسب برای عروس خانم ها

9 عطر با رایحه شیک و مناسب برای عروس خانم ها

فهرست عناوین

بدون شک عروس خانم ها برای روز عروسی با انتخاب‌های زیادی رو به رو خواهند شد. از انتخاب لباس عروس گرفته تا آرایش مو و صورت و ... . اما یکی از چیزهایی که ممکن است تا آخرین لحظه آن را فراموش کنند، انتخاب عطری است که می‌خواهند در روز عروسی استفاده کنند.

اگر روز عروسی شما نزدیک است، بهتر است قبل از شروع مراسم در مورد عطری که می‌خواهید استفاده کنید تصمیم بگیرید. بعد از مراسم هر زمان که آن عطر را بو کنید به یاد لحظات شیرین عروسیتان خواهید افتاد.

در ادامه ما به شما 9 عطری که می‌توانید در روز عروسیتان استفاده کنید، را پیشنهاد خواهیم کرد.

Acqua di Gioia

این عطر دارای بوی بسیار زیبا و ملایم است که به گفته طراح آن نماد آزادی و قدرت زنان را به نمایش می‌گذارد.

Chanel Coco Mademoiselle

عطر های برند شنل همیشه محبوب خانم هاییست که از رایحه های کلاسیک و شیک لذت می‌برند. عطری رویایی و دوست داشتنی، با ماندگاری و پخش بوی بالا است که سبب درخشش خانمها در روز عروسی خواهد شد.

Dolce and Gabbana Light Blue

عطر لایت بلو برند دولچی اند گابانا عطری دارای طبع خنک و شیرین است و برای عروس خانم هایی که در  فصول گرم سال جشن برگزار می کنند مناسب است. پخش بو و ماندگاری این عطر متوسط است.

Ralph Lauren Romance

این عطر دارای رایحه شیرین و ملایم است که برای فصل بهار پیشنهاد می‌شود. این عطر ماندگاری و پخش بوی نسبتا خوبی نیز دارد و برای عروس های کم سن و سال بسیار مناسب است.

Guerlain Shalimar

طرفداران عطرهایی کلاسیک با رایحه گرم و تلخ مطمئنا از این عطر لذت خواهند برد. این عطر از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است.

Amarige de Givenchy

این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است. این عطر نمادی از یک زن عاشق است که حس خوشحالی را به اطرافیان القا میکند. اسم این عطر برگرفته از لغتی فرانسوی و به معنای ازدواج است و از این رو احساس سرزندگی و شادابی لحظه ازدواج را به خاطر می‌آورد.

Chanel No. 5

این عطر شنل دارای رایحه ای شیرین و گرم است و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. این رایحه دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی متوسط است.

Provocative Woman by Elizabeth Arden

این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای فصل پاییز بسیار مناسب، و ماندگاری و پخش بوی این عطر متوسط است.

L'eau d'issey by Issey Miyake

 این عطر دارای رایحه خنک میباشد و القا کننده حس آرامش است.

کارشناسان بزمینه به شما پیشنهاد می کنند که برای اینکه بدانید چه عطری را انتخاب کنید، بهتر است در مورد محل برگزاری مراسم و نوع عطرتان بیشتر بدانید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

ستاره | 1397 مهر 11


بین مواردی ک معرفی کردید coco chanelاز همه بهتره .البته عطر و ادکلن کاملا سلیقه ای ولی ماندگاری cocoو پخش شدنش زیاده