شادترین عروس دنیا باشید

شادترین عروس دنیا باشید

فهرست عناوین

زمانی‌که شما در حال برنامهریزی برای روز عروسی تان هستید، طبیعی است که نگران این باشید که آیا همه چیز مطابق میل و سلیقه شما پیش خواهد رفت یا خیر. یک قانون نانوشته وجود دارد که هرچقدر کارها را آسانتر بگیری، آسانتر خواهد شد. در ادامه چند نکته را ارائه میدهیم که رعایت آنها باعث خواهد شد کارها برای شما کمی راحتتر و آسانتر پیش برود.

درخواست آهنگ انتخابی

اگر برای جشن عروسی خود وبسایت جشن طراحی کردهاید (با کمک وبسایت بزمینه) میتوانید در قسمت RSVP یک خط کوچک اضافه کنید که مهمانها میتوانند یک آهنگ برای شنیدن در روز عروسی شما درخواست کنند. شما میتوانید لیست این آهنگها را به DJ خود بدهید و به این ترتیب مهمانها در مراسم شما آهنگ مورد علاقه خود را نیز خواهند شنید و حس بهتری خواهند داشت. (در مورد آهنگهای عروسی اینجا کلیک کنید.)

بر روی یک آتلیه خوب سرمایهگذاری کنید.

بعضی از عروس خانمها بر روی عکاس خیلی حساس هستند در حالیکه بعضی دیگر علاوه بر عکاس بر روی فیلمبردار نیز حساسیت دارند. روز عروسی بسیار هیجان انگیز است و این همه هیجان ممکن است باعث شود شما یک‌سری از جزئیات را فراموش کنید اما با کمک یک فیلمبردار خوب میتوانید هر زمان که دوست داشتید فیلم خود را با تمامی جزئیات مشاهده کنید و از مرور خاطرات خود لذت ببرید. بنابراین سرمایه گذاری بر روی یک عکاس و فیلمبردار خوب را جدی بگیرید.

برای روز عروسی کمک داشته باشید.

برای روز عروسی خود بهتر است از یکی از اطرافیان خود بخواهید که در جریان برنامهریزی عروسی شما باشد. به این ترتیب از استرس شما کاسته میشود و در طول مراسم عروسی لازم نیست خودتان حواستان به همه چیز باشد. ساقدوش شما اگر از دوستان صمیمی شما باشد می تواند کمک خوبی برای شما باشد.

کیک عروسی

اندازه کیک عروسی چقدر باید باشد؟

انتخاب کیک عروسی سرگرمکننده و جذاب است به خصوص زمانیکه شما مزههای متنوع و خوشمزهای را تست میکنید. در انتخاب کیک عروسی علاوه بر مدل و مزه آن مهم است بدانید که چه مقدار باید سفارش دهید. مطمئنا شما به عنوان میزبان دوست ندارید قبل از اینکه کیک به همه مهمانها برسد، تمام شود.

طبقات کیک عروسی

اکثر عروس خانمهای به کیکهای چند طبقه علاقه دارند اگر شما دوست دارید کیک سه یا چهار طبقه داشته باشید ولی این حجم کیک به نسبت مهمانهای شما زیاد است، میتوانید از طبقات اسفنجی استفاده کنید. این طبقات دقیقا مشابه سایر طبقات کیک تزئین میشوند و یک راهکار موثر در این زمینه هستند.

کیک پشتیبان

اگر شما کیک را سفارش دادهاید ولی اطمینان ندارید که آیا کیک به همه مهمانها میرسد یا نه؛ بهخصوص زمانیکه تصمیم دارید کیک را برای هر نفر جداگانه و به صورت دسر سرو نمایید، میتوانید مقداری کیک جداگانه سفارش دهید و در آشپرخانه باغ یا تالارتان قرار دهید. در این صورت مهمانهای شما هم متوجه مقدار کم کیک عروسی نمیشوند و شما هم با خیال راحت از مهمانهایتان پذیرایی میکنید.

نکاتی در مورد تامینکنندگان و کسب و کارهای عروسی

در انتخاب تامینکنندگان عروسی، این نکته مهم است که با کسانی کار کنید که متناسب با نیازهای شما و بودجه شما باشند و همچنین  افراد معتبری باشند. در ادامه نکاتی را برای انتخاب کسب و کارهای عروسی به شما توضیح خواهیم داد.

در مورد هزینههای پنهان حتما سوال کنید.

زمانیکه با فروشنده در مورد قیمت کارهایتان صحبت میکنید در مورد هزینههایی که ممکن است بعدها به صورتحساب شما اضافه شود نیز سوال کنید. گاهی اوقات ممکن است کسب و کارها در حین انجام کار، دستمزدهایی را طلب نمایند و یا مثلا برای هزینه رفت و آمد و خوراک از شما پولی درخواست نمایند. بهتر از قبل در مورد همه این گونه هزینهها آگاهی کافی داشته باشید تا غافلگیر نشوید.

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

زمانیکه کسب و کار موردنظرتان را انتخاب میکنید قبل از اینکه با وی وارد مذاکره نهایی شوید بهتر است از دوستان و آشنایانتان در مورد آن سوال کنید تا اگر تجربهای در مورد وی دارند با شما در میان بگذارند در این صورت میتوانید اطلاعات بیشتری بدست آورید و با خیال راحتتری با او قرارداد ببندید. استفاده از تالارهای گفتگو هم راه حلی آنلاین و راحت برای کسب اطلاعات است.

به موقع رزرو کنید

اگر تامینکننده خود را انتخاب کردهاید بهتر است سریعتر برای تاریخ مورد نظر خود آن را رزرو کنید. چون ممکن است کلا زمان او پر شود و یا در تاریخ مورد نظر شما رزرو شده باشد. به خصوص در مورد آرایشگاهها و یا تالار و باغ بهتر است زودتر رزرو را انجام دهید.

لبخند بزنید

فراموش نکنید که همه مهمانان به خاطر شما و جشن گرفتن وصال شما و همسرتان جمع شده اند پس سعی کنید لحظات شادی را برای آنها فراهم کنید. از پیشامدهای غیرمنتظره غمگین نشوید و با خونسردی و آرامش شرایط را مدیریت کنید. حتما نهار بخورید تا انرژی کافی برای طول مدت جشن را داشته باشید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت