انواع آتش بازی و مراحل انجام آن در عروسی

انواع آتش بازی و مراحل انجام آن در عروسی

فهرست عناوین

آتش‌بازی کاری خاطره‌انگیز و جذاب است که در یاد میهمانانتان می‌ماند و آنها را به وجد می‌آورد. روش‌های مختلفی برای آتش‌بازی در جشن عروسی وجود دارد. در ادامه درباره هر کدام از این سرگرمی ها به شما توضیحاتی می دهیم.

آتش‌بازی گرم

آتش‌بازی گرم دود ایجاد می‌کند، از این رو در فضاهای باز استفاده می‌شود. این نوع آتش‌بازی چون با استفاده از آبشارها و شوتینگ‌های گرم به صورت دستی ایجاد می‌شوند، امکان روشن شدن لحظه‌ای و به صورت سری را ندارند. به عبارت دیگر نمی‌توان آتش‌های زیادی را در لحظه خاصی ایجاد کرد، چرا که نیاز است یک نفر هر یک از آنها را روشن کند. این نوع آتش‌بازی خطرناک است و حین اجرای آن باید بسیار احتیاط کرد.

آتش‌بازی سرد

برخلاف آتش‌بازی گرم، در آتش‌بازی سرد از وسایل برقی استفاده می‌شود. از این رو، امکان روشن شدن چندین نقطه آتش به صورت سری وجود دارد. در این نوع آتش بازی از آبشارهای ریسه‌ای ( پرده آتش- ستاره ای - حلقه ای – فرفره‌ای و غیره) استفاده می شود. این مدل از آتش بازی بروی پایه‌های مخصوص اجرا می شود و زیبایی شگفت آوری را به مراسم شما می دهد .این نوع آتش‌بازی، در مقایسه با آتش‌بازی گرم خطری ندارد.

نورافشانی آسمانی

در این نوع نورافشانی، دستگاه‌هایی با نام شوتینگ‌ وجود دارند که مواد آتش‌زا را به آسمان پرتاب می‌کنند. این شوتینگ‌ها از 16 شوت شروع و تا 150 شوت هم ادامه دارند. این عددها تعداد شلیک‌هایی است که به سمت آسمان پرتاب می‌شوند. ارتفاع آنها هم 30، 40، 50، 60 و 70 متر است.

آتش‌بازی هنگام ورود عروس و داماد

در این نوع آتش‌بازی، در ابتدای ورود عروس و داماد به تالار، تونلی از آتش سرد ایجاد می‌شود. این لحظه که شروع عروسی است، می‌تواند برای میهمانان بسیار خاطره‌انگیز و هیجان‌آور شود. به خصوص اینکه در همان زمان که عروس و داماد وارد تالار می‌شوند، نگاه‌ها به سمت آنهاست و همه در حال سوت و کف هستند.

آتش‌بازی کیک

زمانی که عروس و داماد در حال بریدن کیک هستند نیز زمان خوبی برای آتش‌بازی در کنار آنهاست. با هر برش کیک، یک جرقه آتش روشن می‌شود و فضای دور و بر عروس و داماد را در زمان بریدن کیک زیباتر می‌کند.

آتش‌بازی در زمان رقص تانگو

در دور پیست رقص، وسایل آتش‌بازی سرد را جاگذاری می‌کنند و هنگام رقص به صورت ریموت و متناسب با آهنگ و حرکات رقص، شدت آتش آن را کم و زیاد می‌کنند که نمایی بسیار زیبا و درخشان از عروسی را ایجاد می‌کند.

آتش‌بازی هنگام استراحت میهمانان در فضای باز

در این زمان که میهمانان دقایقی از فضای بسته تالار خارج شده‌اند می‌توان آتش‌بازی در حیاط و فضای باز تالار به راه انداخت و دقایقی آنها را سرگرم کرد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت