7 نکته برای انتخاب کیک عروسی

7 نکته برای انتخاب کیک عروسی

فهرست عناوین

از دیرباز کیک عروسی یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر جشن‌های عروسی بوده است. انتخاب یک کیک عروسی مناسب و زیبا با وجود اینکه در ظاهر امر ساده به نظر می‌رسد، اما در عمل کار دقیق و دشواری است. در ادامه 7 نکته مهم برای کمک به انتخاب کیک عروسی مناسب جشن شما توضیح داده می‌شود.

کیک خود را با دقت انتخاب کنید.

نوع انتخاب شما از مواد به کار رفته، رنگ و مدل کیک تاثیر مستقیمی بر کیفیت کیک آماده شده خواهد داشت. بنابراین سعی کنید که کلیه شرایط را در نظر بگیرید. برای نمونه یک کیک با تزیینات خامه‌ای و ژله‌ای مقاومت کافی در برابر گرمای محیط در فصل تابستان را نخواهد داشت. اما اگر مراسم شما در تالار با تهویه مناسب برگزار می‌شود موارد بالا برای شما محدودیت ایجاد نمی‌کند. سعی کنید بعد از قطعی شدن مکان عروسی، در اولین فرصت سفارش کیک را بدهید.

برای یافتن قنادی به اندازه کافی تحقیق کنید.

بهترین راه برای اطمینان از کیفیت کار یک قنادی جستجو در سایت بزمینه یا استفاده از توصیه دوستان و آشنایان است. از چند هفته مانده به مراسم عروسی این موضوع را با دوستان و فامیل در میان بگذارید. به ویژه با کسانی که جدیداً عروسی گرفته‌اند تماس بگیرید. و نظر آنها را درمورد کیفیت کیک و خدمات قنادی عروسی‌شان دریافت کنید. راه دیگر نیز سر زدن به قنادی‌های محله‌های اطراف و درخواست نمونه کار عروسی از آنهاست.

از شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید.

امروزه بیشتر قنادی‌های به‌نام، کانال اینستاگرام برای معرفی محصولات خود دارند. به علاوه می‌توانید با یک جستجوی ساده از نظرات کاربران مختلف در سایت‌ها و فروم‌های عمومی و تخصصی مطلع شوید. در صورت نیاز بحث جدیدی را در فروم مطرح کنید و از کمک‌های سایرین استفاده کنید.

سبک کیک‌تان را با دقت انتخاب کنید.

تخصص بعضی از قنادی‌ها کیک‌های کلاسیک عروسی با گل‌آرایی‌های معمول است. بعضی دیگر نیز بیشتر سبک مدرن در تزیین کیک استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما حفظ تم رمانتیک در طراحی کیک است. استفاده از رنگ‌های سفید، صورتی، قرمز و زرد برای یک کیک کلاسیک، ایده‌آل هستند. اما برای یک کیک مدرن محدودیتی در انتخاب، میان رنگ‌های شاد دیگر وجود ندارد. (روی تست استایل عروسی کلیک کنید.)

در مورد بودجه با قنادی رو راست باشید

قیمت کیک بر اساس بزرگی آن و مواد مصرفی تعیین می‌شود. بعد از تعیین بودجه حدودی کیک، آن را به قنادی بگویید و ببینید که آیا با مشخصات کیک درخواستی همخوانی دارد یا نه. و اگر قیمت کیک بالاتر از بودجه شما بود می‌توانید برای پایین آوردن هزینه از میزان و نوع تزیینات کم کنید و یا حتی از ماکت استفاده کنید. برای نمونه برای گل‌آرایی می‌توانید از گل‌های ارزان‌تر مثل میخک به جای گل رز استفاده کنید.

کیک را بر اساس تم عروسی خود طراحی کنید.

طراحی کیک عروسی یک معقوله کاملا شخصی است. از تجربیات و خاطرات خوش دوران کودکی و دوران نامزدی بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید بین تم عروسی و کیک عروسی باید هماهنگی کافی وجود داشته باشد.

قیمت کیک را قبل از تحویل حتما با قنادی نهایی کنید.

برخی از قنادی‌ها هنگام تحویل کیک مبلغ بیشتری را تحت عناوینی چون تزیینات، سرویس در محل و ...  مطالبه می‌کنند. سعی کنید در زمان ثبت سفارش همه چک و چانه‌ها را با مدیر قنادی بزنید تا ناگهان در شب عروسی با ارقام جدید شگفت زده نشوید.

برای ایده گرفتن از مدل های شگفت انگیز کیک اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

بهار | 1397 مهر 18


خیلی از قنادی ها با اینکه چندین آلبوم و نمونه کار دارن برای کیک عروسی ولی خیلی از اونها تکراریه و خیلی معمولی، همیشه انتخاب مدل کیک مناسب جشن مون یک طرف قضیه هست، طرف دیگه جایی هست که اونو واسمون آماده کنه،