چند ایده خلاقانه برای عکاسی از کودک

چند ایده خلاقانه برای عکاسی از کودک

فهرست عناوین

بدون شک عکس‌هایی که از کودکان گرفته می‌شود جزءِ هیجان انگیزترین و زیباترین عکس‌ها برای دیدن است. اگر عکس هایی که از کودک می‌گیرید خوب از آب در بیاید، یک آلبوم خوب برای بزرگسالی او تهیه کرده اید. برای آنکه بتوانید عکس‌هایی با زیبایی خارق‌العاده از کودکان‌تان ثبت کنید، باید از ایده‌های خلاقانه استفاده نمایید. در ادامه تعدادی از این ایده‌های خلاقانه برای عکاسی از کودک بیان شده است.

لبخند و شیطنت های کودکانه

برای آن‌که بتوانید عکس‌های زیبایی از کودک‌تان ثبت نمایید باید با استفاده از شکلک‌های مختلف کودک‌تان را بخندانید و این خنده باید از ته دل و طبیعی باشد. هنگام گرفتن عکس از کودکتان نیز باید هم‌تراز او باشید تا بتوانید عکسی زیبا از او ثبت نمایید.

نشستن بر روی چمن یا شن ساحلی

یک ایده خوش آب و رنگ برای عکاسی از کودکان استفاده از چمن‌های سرسبز یا شن‌های ساحل است. این پوزیشن عکاسی برای همه رده‌های سنی مناسب است.

دراز کشیدن بر روی چمن

خوابیدن روی شکم و دست زیر چانه یا لپ، از بهترین ژست های کودکانه است. اینگونه می‌توانید عکس‌های بسیار زیبا و طبیعی از کودک‌تان بگیرید.

استفاده از عروسک‌های هم قد کودک

این پوزیشن عکاسی جزء راحت‌ترین پوزیشن‌های عکاسی از کودک است چراکه کودکان با عروسک‌های خود احساس راحتی می‌کنند و وقتی که سرگرم بازی با آنان می‌شوند، موقعیت‌های زیبایی برای عکاسی از کودک ایجاد می‌نمایند. یک حالت بسیار زیبا این است که به کودک یاد دهید عروسک‌اش را بغل کند و شما از پشت  آن‌ها عکس را بگیرید.

نشان دادن استعداد کودک در یک زمینه خاص

اگر کودک‌تان در زمینه نقاشی یا رقصیدن استعداد دارد، یک پیشنهاد جذاب استفاده از استعداد کودک‌تان در عکس‌برداری از اوست. برای آنکه عکس کودک طبیعی به نظر بیاید عکس‌تان را در حین مشغول بودن کودک به نقاشی یا رقص بگیرید.

کتاب در دست

ثبت عکس کودکی که کتاب در دست دارد و یا غرق در خواندن آن شده است نیز ایده ی جالبی است. لباس‌های با رنگ شاد به تن کودک بپوشانید و در مکانی آرام از او عکس بگیرید.

عکاسی در زیر باران

تقریبا همه کودکان بازی زیر باران را دوست دارند. آنها با چهره پاک‌شان در زیر باران همچون فرشتگان کوچک به نظر می‌آیند. هنگام چرخیدن زیر باران، پریدن در آب های جمع شده در چاله های زمین و بازی های معصومانه آنها، از انها عکس بگیرید. 

گاهی پیش می آید که فرزند شما تمایلی به عکاسی نداشته باشد؛ شما می توانید با استفاده از راهکارهایی که در مقاله «6 راه برای ایجاد انگیزه در کودکان هنگام عکاسی» آورده شده است او را  به طرز لذت بخشی درگیر فرآیند عکاسی کنید. اگر کودک یک ساله دارید، اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

فرزاد | 1397 مهر 08


من بردارزاده ام رو بردم آتلیه اصلا اون چیزی که فک می کردم نشد. چون نتونست با بچه ارتباط خوبی بگیره اونم تا تونست عکاس رو اذیت کرد. خلاصه که به این راحتی ها نیست