6 ایده برای یک عروسی جذاب و متفاوت با استفاده از رنگ‌ها

6 ایده برای یک عروسی جذاب و متفاوت با استفاده از رنگ‌ها

فهرست عناوین

اگر علاقه‌مند به برگزاری یک جشن عروسی متفاوت هستید، حتما متوجه خواهید شد که استفاده از طرح‌ها و رنگ‌ها در فضای تالار، در لباس‌تان و حتی در کارت دعوت و کیک عروسی‌تان، می‌تواند جشنتان را متمایز کند. رنگ‌ها تم عروسی شما را تعیین می‌کنند و  بر روی زیبایی جشنتان اثر بسزایی دارند. راه‌کارهای زیر به شما کمک می‌کند تا با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌ها، مراسم عروسی متفاوتی داشته باشید.

کارت دعوت منقش با طرح‌های دستی

کارت دعوت‌های خاص و هنرمندانه که با دست طراحی شده‌اند، یکی از ایده های جذابیست که با انجام آن می توانید جشن را از ان خودتان کنید. با این کارهای هنرمندانه و خلاقانه، میهمانان در می‌یابند که این عروسی با عروسی‌های دیگر فرق دارد.

لباس‌های منقش

بعضی ها رنگ سفید برای لباس عروس را خسته کننده می دانند و به پوشیدن آن علاقه ندارند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته عروس خانم هایی هستید که می خواهید سنت شکنی کنید و جذاب‌تر در مراسم عروسی ظاهر شوید، مجبور نیستید حتما لباس عروس سفید به تن کنید. می‌توانید با پوشیدن لباس‌هایی که رنگ متفاوتی دارند یا طرح‌دار هستند، میهمانانتان را در راهروی ورودی سورپرایز کنید.

دسته گل سبز

دسته گل عروس معمولا از گل رز قرمز یا گلهای رنگارنگ تهیه می شود و خیلی مواقع با رنگ تم جشن عروسی ست می شود. اما اگر دسته ‌گلی از سرخس و برگ‌های سبز انتخاب کنید، ایده خوبی برای متمایز کردن خود از سایر عروس ها پیدا کرده اید.

چیدن رنگارنگ میزها

استفاده از رنگ‌های آبی، زرد و قرمز، دستمال‌های کاغذی‌ رنگی و گلدان‌های کوچک و رنگارنگ، میزهای مراسم عروسی‌تان را جذاب می‌کند، همچنین رنگ‌های شاد و زیبا، مهمانی شما را به یک جشن واقعی نزدیک‌تر می‌کند.

میزهای شماره دار اکریلی و ظروف بلوری سفید و طلایی

ترکیب ظروف بلوری سفید و طلایی با شماره‌های اکریلی روی میزها جلوه زیبایی به میزهای عروسی‌تان می‌دهد.

کیک نقاشی شده

کیک عروسی در راس مهمانی قرار می‌گیرد. بگذارید کیک عروسی‎‌تان با دست و رنگارنگ نقاشی شود. می توانید این کار را با رنگ های روشن و طلائی انجام دهید. این کار ایده خوبی برای جذاب کردن فضای عروسی است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت