عروس خانم ها از این اشتباهات در کمک به ظاهر آقا دامادها اجتناب کنید!

عروس خانم ها از این اشتباهات در کمک به ظاهر آقا دامادها اجتناب کنید!

فهرست عناوین

اغلب اوقات عروس‌ خانمها تصویر بسیار متفاوتی از سبک پوشش و موی داماد رویایی خود دارند. اما این موضوع هرگز نباید سبب تحت فشار قرار دادن داماد برای تغییر مدل مو و یا انتخاب کت و شلواری شود که خودش نمی‌پسندد. داماد نیز باید از ظاهر خود در روز عروسی رضایت داشته باشد و لذت ببرد. بنابراین برای اینکه به او کمک کنید، از چند اقدامی که در ادامه به آن می پردازیم اجتناب کنید.

داماد را تشویق به انتخاب سبک مو و پوشش جدید نکنید!

به دلیل اینکه عکس‌های مراسم تا سال‌ها در کنار شما خواهند بود، تمام تلاش شما باید معطوف به بهبود سر و وضع همیشگی داماد و خرید لباسی باشد که مورد توافق هر دو طرف است. مثلا اگر داماد عادت دارد هر روز ریش خود را اصلاح کند، صبح روز مراسم نیز باید طبق عادت همیشگی ریشش را بتراشد. در خصوص کوتاه کردن موی سر هم سعی کنید حداقل یک هفته قبل از مراسم این کار را انجام دهید زیرا معمولا 7 روز طول می‌کشد تا مدل موی جدید به اصطلاح بر چهره بنشیند.

از زیورآلات مردانه زیاد استفاده نکنید!

تعداد بسیار کمی از مردان علاقه‌مند به استفاده از زیورآلات متعدد هستند. بنابراین اگر داماد، خود علاقه داشت می‌تواند از گردن‌بند، انگشترهای متعدد، دگمه سردست و غیره استفاده کند، اما شما به عنوان عروس نباید او را مجبور به استفاده از زیورآلاتی بکنید که خودش خیلی مشتاق نیست.

انتظار نداشته باشید که داماد یک شبه تبدیل به متخصص مد شود!

مردانی که با دنیای مد و فشن غریبه هستند به نوعی همواره از پوشش خود راضی هستند. شما به عنوان عروس نباید این انتظار را داشته باشید که همسر آینده شما دقیقا مطابق خواست شما لباس بپوشد، همان‌طور که خود شما نیز دوست ندارید همسرتان شما را در انتخاب نوع لباس محدود کند. بنابراین سعی کنید از میان ساقدوش‌ها کسی را بیابید که بیشتر اهل مد و لباس باشد تا داماد و بقیه را راهنمایی کند. اما اگر چنین فردی در دسترس نیست، خودتان دست به کار شوید و به داماد در انتخاب لباس مناسب کمک کنید.

حلقه ازدواج داماد را با سلیقه خودتان انتخاب نکنید!

طلا یا پلاتین، ظریف یا زمخت، مات یا براق و چندین گزینه دیگر در انتخاب حلقه دامادی وجود دارند که عروس‌ها معمولا در همه موارد نظر خاص خود را دارند. در واقع این اولین قطعه طلا و جواهری است که اکثر دامادها برای خود می‌خرند بنابراین سعی نکنید از او انتقاد کنید فقط به او کمک کنید تا گزینه‌های موجود را ببیند و از میان آنها بهترین انتخاب را از نظر خودش و نه از نظر شما انجام دهد. به او بگویید که به نوع حلقه دوستان و آشنایان خود دقت کند تا بتواند تصمیم درستی بگیرد.

نگذارید که تغییرات لباس دامادی تا لحظه آخر به تعویق بیافتد.

اگر قرار است کت و شلوار را اجاره بکنید حتما از جایی اجاره کنید که به خوشنامی معروف باشد و خدمات مناسبی ارائه می‌کند و کت و شلوار را حداقل 2-3 روز قبل از مراسم بگیرید تا فرصت تغییرات لازم را داشته باشید. و اگر قرار است کت و شلوارهای حاضری خریداری کنید حتما مقداری پول و زمان برای انجام تغییرات خیاطی در نظر بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت