چگونه یک عروسی باشکوه و به یادمادنی داشته باشیم

چگونه یک عروسی باشکوه و به یادمادنی داشته باشیم

فهرست عناوین

اکثر زوج ها هنگامی که در حال انتخاب مکان مناسب برای عروسی هستند، مهمترین فاکتوری که در نظر می گیرند، هزینه های تالار یا باغ مورد نظرشان است؛  بنابراین گزینه های انتخابی آنها مشخص تر می شوند. حال برای اینکه تمام امکانات مکان جشن باب میل زوجین قرار بگیرد، فقط چند اقدام باقی می ماند که درست انجام دادن آنها مقدمه ای برای آغاز یک جشن فوق العاده است. باهم این نکات را بررسی می کنیم.

قرار دادن راهنمای مسیرها در تالار عروسی

هر قدر تالار عروسی‌تان بزرگ‌تر باشد احتمال گم شدن میهمانان و پیدا نکردن سالن غذاخوری، رختکن، سرویس بهداشتی و ... در آن بیشتر است. با قرار دادن راهنماهای مختلف در مسیرهای تالار به میهمانانتان کمک کنید.

در نقاط مختلف تالار به میهمانداران بسپارید تا میهمانان را راهنمایی کنند. تابلوهای راهنما در نقاط مختلف تالار قرار دهید و حتی‌الامقدور، نقشه تالار را روی کارت دعوت بکشید و یا این نقشه را در همان درب ورودی به میهمانان بدهید تا هر جایی را که در تالار می‌خواهند به راحتی پیدا کنند.

اهدای گیفت عروسی یا هدیه میهمانان

هر چند که اهداء گیفت یا هدیه به میهمانان اجباری نیست و آنها هم انتظارش را ندارند، اما می‌تواند به پاس قدردانی از آنها برای حضورشان اهداء شود تا یک یادگاری از عروسی‌تان برایشان باقی بماند.

هدیه به میهمانان می‎‌تواند با شماره میز میهمانان تلفیق شود. مثلا هدیه هر میهمان را روی میزش قرار دهید و روی هدیه هم نام میهمانان ذکر شده باشد.

برنامه ریزی برای دکوراسیون ورودی عروسی

همیشه می‌گویند اولین اثر بیشترین اثر را دارد. ورودی عروسی جزو اولین و تاثیرگذارترین لحظاتی است که میهمانان آن را تجربه می‌کنند.

ورودی تالار را آذین‌بندی کنید، درخت‌های چراغانی و تزیینی، روبان‌های متنوع روی سطوح و آویزهای فانوسی ایده‌های جذابی هستند.

در نظر گرفتن مراسمی برای خارج شدن از عروسی

خروجی عروسی می‌تواند پایانی خاطرهانگیز برای عروسی‌تان باشد.

آتش‌بازی و ایجاد حلقه آتش برای بدرقه میهمانان و عروس و داماد ایده هیجانانگیزی برای اختتام عروسی است. 

نورپردازی جشن

نورپردازی فضای عروسی‌تان را مهیج و زیبا و عکس‌های آن را درخشان می‌کند.

شمعدان‌های نورانی، فانوس‌های روشن، لامپ‌های منقش و نورافکن‌های مختلف در سقف‌ها و گوشه‌های تالار، ابزارهای خوبی برای نورپردازی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تزئین میز کیک عروسی

میز کیک عروسی یکی از کانون‌های توجه در عروسی است. چون روبروی عروس و داماد قرار می‌گیرد و به این ترتیب هم نگاه‌ها به سمت آن است و هم در عکس‌های آنها می‌افتد.

پایه‌های میز را تزیین کنید، پارچه روی میز را هم طوری انتخاب کنید که با رنگ کیک ست باشد و نمای زیبایی ایجاد کند. بادکنک‌ها هم ابزار خوبی برای تزیین میز هستند.

برنامه ریزی برای سرگرم کردن کودکان

حتما کودکانی که در عروسی کلافه میشوند را دیدهاید. سرگرمی آنها با پدرها و مادرها فرق دارد و آن قدر که عروسی برای والدین جذاب است برای آنها نیست. سعی کنید برای آنها هم لحظات خاطرهانگیزی رقم بزنید.

اتاق بازی برای کودکان که در آن اسباببازی‌های مختلف وجود دارد. مثلا پخش کارتون یکی از رو‌ش‌های سرگرم کردن کودکان در این اتاق‌هاست. همچنین می‌توانید افرادی را برای سرگرم کردن و مراقبت از کودکان استخدام کنید. آنها با بچه‌ها بازی می‌کنند، برای آنها قصه می‌گویند و ... .

فراموش نکنید که همواره می توانید با کمک برنامه‌ریز آنلاین جشن بزمینه، هرچه برای یک جشن بی نقص نیاز دارید را در اختیار داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت