چه جورابی با کت و شلوار دامادی ست کنیم؟!

چه جورابی با کت و شلوار دامادی ست کنیم؟!

فهرست عناوین

نکات کوچکی در آماده شدن آقا دامادها برای جشن عروسی وجود دارد که عدم توجه به آنها سبب می شود تا علی رغم هزینه کردن وقت و زمان، جلوه کافی را در شب عروسی نداشته باشند. یکی از این نکات انتخاب اصولی جوراب و کفش و ست کردن آنها با کت و شلوار دامادی است. جوراب ناهماهنگ مخصوصا هنگام نشستن، خیلی بد جلوه می کند. چند قانون ساده در این زمینه وجود دارد که در ادامه می آید:

رنگ جوراب را با شلوار ست کنید نه با کفش!

جوراب باید با شلوار ست شود زیرا رنگ کت و شلوار بیشتر از رنگ کفش‌ها اهمیت دارد. شاید این جمله در ابتدا بدیهی به نظر برسد اما در موارد متعددی دیده شده که افراد به جای شلوار، جوراب را با رنگ کفش ست می کنند.

رنگ جوراب تیره تر از رنگ شلوار

طیف های رنگی مختلفی در دسترس هستند که نشان می دهند که با هر رنگ شلوار چه رنگهای هم خانواده ای را می توان پوشید. اما قانون کلی این است که جوراب همواره باید از شلوار تیره تر باشد. مثلا با شلوار قهوه ای جوراب قهوه ای تیره یا قهوه ای سوخته می توانید استفاده کنید. تنها استثنا برای شلوار مشکی است که جوراب هم الزاما باید مشکی باشد.

جوراب‌های رنگی و مدل دار برای آقا دامادهای امروزی

دامادهای امروزی و آنهایی که از نزدیک، دنیای مد را دنبال می کنند تمایل زیادی به استفاده از  جوراب های رنگی دارای بافت و الگو دارند. در این روش هم قوانین قبلی کاربرد دارد با این تفاوت که طرح بندی و نقش و نگار هم به آن افزوده می شود. اگر کت و شلوار شما سرمه ای است می توانید به جای جوارب ساده از جوراب های به رنگ زمینه سرمه ای تیره با نقش و نگارهای دلخواه استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که استفاده از جوراب های بافتنی وزن خاصی را به ظاهر شما می‌افزاید، به همین دلیل اگر از جوراب‌های ضخیم‌تر استفاده می‌کنید حتماً آن را با الیافی همچون پارچه‌های کتان، چرم، پشم و مخمل‌های کبریتی ست کنید.

البته علاوه بر نکات فوق، در دنیای مد و فشن همیشه استثناهایی وجود دارد که جوراب هایی با رنگ ها و طرح های مختلف و بدون هماهنگی با رنگ شلوار، مد می شود که اگر علاقه مند به پیروی از این مدها هستید حق شماست که متفاوت باشید.


در مورد ست کردن کفش با شلوار نکات زیر را همواره به خاطر داشته باشید:

شلوار مشکی و قهوه ای، به ترتیب فقط با کفش مشکی و قهوه ای مناسب است. البته اگر شلوارتان قهوه ایست رنگ جوراب شما باید تیره تر باشد اما کفش لزوما نباید از رنگ شلوار تیره تر باشد.

شلوار آبی یا سرمه ای با کفش قهوه ای و مشکی و در صورت امکان کفش سرمه ای همخوانی دارند

شلوار طوسی و طیف این رنگ با کفش های قهوه ای و مشکی مناسبت دارند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هاله | 1397 مهر 08


به نظرم، اولین چیزی که توجه یک مرد رو به تیپ اش نشون میده جوراب هست.