همه چیز درباره انتخاب یک دست کت و شلوار دامادی مناسب

همه چیز درباره انتخاب یک دست کت و شلوار دامادی مناسب

فهرست عناوین

قبل از مراسم عروسی، برخی از آقا دامادها در مورد تصمیم گیری در مورد کت و شلوار دامادی دچار مشکل می شوند و نمی دانند چه انتخابی برای آنها بهتر است؛ یا حتی نمی دانند تا چه میزانی باید هزینه کنند و چه سبک لباسی بیشتر به حال و هوای جشن عروسیشان نزدیکتر است. از آنجایی که هر دامادی دوست دارد در شب عروسی بهترین باشد، ما در این مقاله جواب این سوالات را خواهیم داد و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب را برای کت و شلوار دامادی داشته باشید.

جشن عروسی شما چقدر رسمی است؟

آیا مراسم عروسی شما بسیار رسمی است؟ یا اینکه مراسم شما خیلی رسمی نیست و در باغ برگزار خواهد شد؟ یا مراسم شما در واقع یک پارتی در ساحل دریا و یا یک پارتی شبانه است؟ درجه رسمی بودن مراسم بسیار در نحوه انتخاب پوشش مناسب، موثر است. بنابراین ابتدا تم جشن عروسی را انتخاب کنید و بعد به سراغ خرید کت و شلوار بروید.

تم عروسی غیر رسمی

برای نمونه یک پارتی ویلایی تابستانی را در نظر بگیرید. در این گونه مراسم داماد به جای کت و شلوار رسمی و کراوات بهتر است از ترکیب شلوار رسمی و پیراهن کتان استفاده کند تا در لباس خود راحت بوده و در طول برگزاری مراسم سرحال و پر‌انرژی باشد. 

مراسم عروسی نیمه‌رسمی

برای نمونه یک مراسم ترکیبی نسبتا رسمی در تالار و یک پارتی شبانه را در نظر بگیرید. برای اینگونه مراسم بهتر است یک دست کت و شلوار و جلیقه در تُن‌های خاکستری و یا سرمه‌ای را در بخش رسمی استفاده کنید. و بعد در بخش دوم فقط کت یا جلیقه و یا هر دو را به فراخور وضعیت از تن خارج کنید.

مراسم عروسی رسمی

اغلب جشن‌های عروسی در این تم برگزار می‌شوند. بنابراین به راحتی می‌توانید از میان لباس‌های استاندارد یکی را انتخاب کنید. مثلا یک دست کت و شلوار تیره و پاپیون و یا یک کت اسموکینگ به همراه پیراهن فراک انتخاب های خوبی هستند.

مهم‌ترین مورد سایز لباس است!

اصلا مهم نیست که چه لباسی به تن می‌کنید - کت و شلوار، پیراهن یا تی‌شرت – اصلی‌ترین چیز سایز مناسب لباس شما است. یک پیراهن گشاد، یا یک شلوار کوتاه یا یک تی‌شرت آویزان نه تنها بسیار بد به نظر می‌رسند بلکه باعث افت پرستیژ شما نیز می‌شوند. در خصوص انتخاب سایز مناسب لباس دامادی حتما از یک متخصص مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین سایز و دوخت لباس را انتخاب کنید.

در مورد خرید لباس خسیس نباشید!

اکثر زوج‌های جوان برای برگزاری مناسب جشن عروسی با محدودیت بودجه مواجه می‌شوند. اما در خصوص لباس عروس و داماد نباید خساست به خرج دهید. سال‌ها بعد از مراسم عروسی به احتمال زیاد مهمانان خاطره‌ای از شام و یا حواشی مراسم نخواهند داشت اما لباس‌های شما به دلیل عکس‌های عروسی تا سال‌های بعد در خاطر همه می‌مانند. البته اینها دلیل نمی‌شود که هزینه بسیار زیادی برای تهیه لباس دامادی صرف کنید. همین که لباس دامادی شما کمی گران‌تر از لباس‌های روزمره شما باشد کافی است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت