چند مدل تم تولدی که هرگز قدیمی نمی شوند!

چند مدل تم تولدی که هرگز قدیمی نمی شوند!

فهرست عناوین

بعضی از تم های تولد کودکان آنقدر جذاب هستند که حتی بزرگسالان را به استفاده از آنها در جشن وادار می کند. اما چه انتخاب هایی برای تم جشن تولد برای کودکان داریم؟ کدام یک از آنها برای بچه ها جذاب تر هستند؟ برای دانستن این موضوع ادامه مقاله را بخوانید.

تم کفش‌دوزک

کفش دوزک یکی از بانمک ترین حشراتی است که تقریبا همه آن را دوست دارند. شخصیت کارتونی معجزه‌آسا هم معروف‌ترین کفشدوزک در دنیای کودکان است. بنابراین عجیب نیست که یکی از تم های جذاب برای تولد کودکان کفشدوزک باشد. وسائل مورد نیاز این تم تقریبا به راحتی در دسترس هستند، کافیست لباس های فرزندتان را با دکوراسیون ست کنید.

تم فروزن (Frozen)

اکثرا دختر خانوم های کوچک و نوجوان با شخصیت کارتونی دو خواهر در کارتون  Frozen آشنا هستند . رنگهای اصلی این کارتون زیبا شامل آبی روشن، آبی تیره و سفید هستند؛ بنابراین اگر تصمیم گرفتید از تم های صورتی متداول در جشن‌های دخترانه فاصله بگیرید، استفاده از این تم به شما پیشنهاد می شود چرا که جشن تولد فرزندتان را خاص خواهد کرد.

تم رنگین‌کمان

هر زمان صحبت از جشن و شادی باشد، رنگهای شاد و مختلف اولین چیزییست که در ذهن مجسم می شود. بنابراین برای همیشه و تا ابد تم های رنگی خصوصا تم رنگین کمان مد و قابل استفاده خواهد بود! استفاده از طیف رنگ‌های رنگین‌کمان فضای شاد و هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند.

تم جنگل

تم جنگلی، تمی شلوغ است و از رنگ‌های متنوعی در آن استفاده می‌شود. این تم خصوصا برای پسربچه ها جالب و هیجان انگیز خواهد بود. برای ساختن تم جنگل از گیاهان مصنوعی هم می توانید کمک بگیرید. استفاده از عروسک ها یا ماکت های حیوانات هم برای زیبایی بیشتر آن کار بسیار ساده و خوبی است.

تم بیبی (Baby)

این تم مخصوص نوزادان است و از رنگ‌های ملایم صورتی، آبی، بنفش و سفید در آن استفاده می‌شود. عروسک‌های بادکنکی نوزاد هم می‌تواند مکمل خوبی برای این تم باشد.

تم باب اسفنجی

تم این تم هم برای تولد آقاپسرها و هم برای تولد دخترخانم‌ها مناسب است. رنگ‌های آبی و زرد، طیف های غالب آن هستند و عروسک باب اسفنجی نیز نمای هماهنگی در آن ایجاد می‌کند. به دلیل محبوبیت شخصیت کارتونی باب اسفنجی، تهیه وسائل مورد نیاز این تم بسیار کار آسانیست بنابراین جای نگرانی نخواهید داشت.

تم جزیره‌ای

حال و هوای جزیره ای با جشن تولدهایی که در بهار و تابستان برگزار می شود، بسیار هماهنگ است. چرا که در این تم از عناصر موجود در جزیره مانند ابر، رنگین‌کمان، خورشید و ... استفاده می‌شود و رنگ‌های آن تقریبا با رنگهای شاد بهاری و تابستانی همخوانی دارد. این تم را نیز می توانید به راحتی در فضای بازهم اجرا کنید. بادکنک های رنگی و رخت های نخل نیز در این تم بسیار بانمک و جذاب خواهند بود.

البته که برنامه ریزی برای جشن تولد با بزمینه بسیار آسان شده است؛ اما علاوه بر آن ما بهترین افرادی که می توانند شما را در امر دکوراسیون تولد راهنمایی کنند، معرفی کرده ایم. کافیست اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت