چه کیک‌هایی در حال مُد شدن هستند؟

چه کیک‌هایی در حال مُد شدن هستند؟

فهرست عناوین

برای بسیاری از عروس خانم‌ها، کیک عروسی بیشتر از اینکه خوردنی باشد، المانی دیدنی و تزیینی در عروسی است. البته تا حدی هم درست فکر می‌کنند، زیرا کیک در تمام مدت عروسی در تیررس نگاه مهمانان است و در عکس و فیلم می‌افتد. از این رو هدف از این مقاله این است که انواع طرح‌های کیک‌هایی را که در حال مُد شدن هستند معرفی کند تا شما از این ابزار تزیینی برای جلوه‌گری در عروسی‌تان استفاده کنید.

کیک با الهام از لباس عروس

این روزها بعضی از طراحان کیک به سراغ طراحان لباس عروس رفته‌اند تا از آنها کمک بگیرند تا کیک‌هایی را با طرح لباس عروس تهیه کنند. کیک‌هایی قدی که از تم لباس عروس الهام گرفته شده‌اند، و به جواهرات مصنوعی مانند مروارید، سنگ‌های رنگی و ... مزین هستند.

کیک بستنی

اگر عروسی‌تان را در تابستان و یا یک منطقه گرم آب و هوایی برگزار می‌کنید، کیک بستنی ایده خیلی خوبی است. این نوع کیک‌ها روز به روز در حال استفاده بیشتر در جشن‌ها هستند. عموما در این نوع کیک از توت فرنگی، شکلات سفید و لیمو استفاده می‌کنند. البته یکی از مشکلات استفاده از این نوع کیک در عروسی این است که نباید به مدت طولانی در فضای بیرون از فریزر قرار داده شود، چون احتمال آب شدن آن وجود دارد.

کیک با رنگ فلزات

کیک‌هایی که رنگ فلزات را دارند، مانند طلایی، برنزی، سربی و ... در حال رواج هستند. این کیک‌ها ظاهری فانتزی، شیک و براق دارند و می‌توانند ایده متفاوتی برای عروسی‌تان باشند.

خوشنویسی روی کیک

استفاده از خوشنویسی روی کیک‌ها در حال افزایش است. به این صورت که کلمه یا جملاتی را روی کیک می‌نویسند. بسیاری از زوج‌ها تک کلمه‌ای را برای نوشتن روی کیک خود برمی‌گزینند، عده‌ای یک بیت شعر و یا یک جمله رمانتیک. رنگ نوشته می‌تواند مشکی و رنگ زمینه کیک سفید باشد.

کیک‌هایی با اشکال درهم و متفاوت

لزوما نیازی نیست که همه طبقات کیکتان هم‌شکل باشند. اگر می‌خواهید کیکتان خاص باشید می‌توانید از این ایده استفاده کنید. به این صورت که در طبقات مختلف کیکتان از اشکال مختلف استفاده کنید.

کیک‌ با محتویات و طعم های متفاوت

هر چند که استفاده از کیک‌های شکلاتی، مانند گذشته در حال افزایش است، اما شما می‌توانید از تافی، هویج و میوه‌های مختلف در طبقات مختلف کیک استفاده کنید.

کیک رنگارنگ با رنگ‌های قوی و پرانرژی

برای عروس‌‌خانم‌هایی که از رنگ‌های سفید و روشن کیک‌ها خسته‌اند و می‌خواهند مدل متفاوتی را تجربه کنند این ایده می‌تواند جالب باشد. شما می‌توانید از رنگ‌های جیغ و پرانرژی با طرح‌هایی مانند گل‌های رنگارنگ استفاده کنید. این نوع طراحی می‌تواند کیک شما را از حالت معمولی خارج سازد و توجهات را جلب کند. همچنین اگر لباس عروس هم رنگ خاصی دارد، می‌توانید از این ایده بهره بیشتری ببرید.بسیاری از عروس خانم ها در تصمیم گیری راجع به کیک مردد هستند؛ اگر شما نیز از آن دسته عروس خانم ها هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا از تست استایل عروسی استفاده کنید و بعد به مقالات استایل عروسی مراجعه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت