24 مدل از زیباترین مدل‌های کیک‌های عروسی

24 مدل از زیباترین مدل‌های کیک‌های عروسی

فهرست عناوین

از طراحی‌های مدرن گرفته تا استفاده از گل‌های رومانتیک و تصاویر ونقاشی‌های زیبا باعث شده که این کیک‌های عروسی زیبا و الهام بخش باشند. جمع کردن تصاویر و عکس‌های زیبا مربوط به قسمت‌های مختلف عروسی از قسمت های جذاب این جشن است؛ به خصوص اگر این تصاویر مربوط به کیک عروسی باشد. استفاده از گل‌های زیبا، تزئینات و نقاشی‌هایی که بر روی کیک کشیده می شود، همه و همه جذاب و رویایی هستند و دیدن این تصاویر، برای انتخاب کیک عروسیتان الهام بخش و موثر خواهند بود. شما می توانید مدل هایی که دوست دارید و مدل هایی که دوست ندارید را انتخاب و ذخیره کنید تا هنگامی که به قنادی و طراح کیک مراجعه می کنید، بتوانید طرح مورد نظرتان را به راحتی به او توضیح دهید.

می‌توانید جستجویتان را با دیدن 24 مدلی که در ادامه آورده شده شروع کنید .

گلبرگ‌های مصنوعی

کیک ساده با زمینه سفید یک بکگراند کامل برای شکوفه‌ و گل‌های ظریف و زیباست. استفاده از گل‌های مصنوعی اگرچه طبیعی نیست اما باعث می‌شود تا شما از بابت گرم و خشک شدن گل‌ها نگرانی خاصی نداشته باشید.

کیک سفید

یک کیک ساده سفید چند طبقه که یکی از لایه‌های آن (ترجیحا لایه وسط) به‌صورتی خاص با استفاده از پوشش‌های سه بعدی از گل‌های زیبا برجسته و متفاوت باشد، انتخاب بسیار شیک و زیباست.

کیک با طرح باغ

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما باید حتما از تزینات طبقه‌ای و لایه‌لایه استفاده کنید، چرا که بازی کردن با اشکال مختلف می‌تواند طرح‌های کلاسیک زیبایی را خلق کند.

کیک با لایه‌های مات شده

سبک دیگری از کیک‌ها، آنهایی هستند که با لایه‌های مات و محو از کرم کیک پوشیده شدند و با انواع گل‌ها تزئین می‌شوند. معمولا روی این کیک ها با سس های شکلاتی می پوشانند.

کیک‌ با تزئینات پیچی و آبشاری از گل‌ها

کیک عروسی خیره‌کننده همراه با گل‌های آبشاری و روبان‌های پلیسه‌دار تزئین شده نیز انتخابی شکیل و زیبا برای شما خواهد بود.

متن‌های زیبا بر روی کیک

این کیک عروسی مدرن آبی و سفید با متن "عشق همه آن چیزی است که به آن نیاز دارید" می‌تواند ایده ای خوب برای کیک‌های ساده و شیک باشد.

تضاد چشمی

فقط به این دلیل که ایده کیک عروسی از سنت‌های قدیمی به شمار می‌رود، به این معنا نیست که شما نمی‌توانید با طراحی مدرن بازی کنید. مثلا این کیک با طراحی توهم نوری به اندازه کیک های کلاسیک پیچیده و جالب است.

تزئین کیک عروسی با شکوفه‌های خوراکی

مقدار خیلی زیادی از گل های شکری تزئین شده، یک کیک ساده سفید را به یک کیک کاملا خیره کننده تبدیل می کند.

کیک‌های نقاشی شده

یکی از مدل‌های نقاشی روی کیک، طرح یک شکوفه بزرگ پر زرق و برق، بر روی یه کیک ساده است. این مدل کیک نیز می‌تواند در نوع خودش زیبا و جذاب باشد.

کیک‌های مدرن

سطوح صاف یه کیک کلاسیک و ساده یک بوم نقاشی کامل برای رزهای کمرنگ و بی‌حال آبی‌رنگه که با برگ‌های ریز و درشت طلایی رنگ تزئین شده. این کیک به دلیل سادگی و هارمونی رنگهاش فریبندگی و حس خستگی ناپذیری را به نمایش می‌ گذارد.

کیک همراه با ارکیده

یک کیک سفید با آبشاری از شکوفه‌های ارکیده سفیدرنگ بازتابی از ظرافت را به تصویر می‌کشد. اکثرا کیکهای کلاسیک اینگونه اند.

کیک انتزاعی

طرح کیک را از چیزهایی که واقعا دوست دارید؛ مثل سرگرمی یا آهنگ مورد علاقه تان یا موقعیت های احساسی که با شریکتان داشتید، الهام بگیرید.

هنر نقاشی در خلق کیک

کیک شما به نوعی شاهکار روز شماست، پس چرا آن را مثل یک بوم نقاشی در نظر نگیرید؟ هر موضوعی را که مایلید انتخاب کنید (مثل طرح کارت دعوتنامه‌ها) روی کیک خودتان نقاشی کنید.

کیک ساده با یک طبقه خاص و متفاوت

شما می توانید یه ایده و یا یه مفهوم خاص را بر روی یکی از طبقه های کیکتان با کمترین میزان طراحی و در کمال سادگی پیاده‌سازی کنید. این طبقه می‌تواند در پایین، وسط و یا بالای کیک قرار داشته باشد.

کیک کریستالی

خیلی از ما زیبایی طرح‌ها و شکل‌های کریستالی را دوست داریم. پس چرا از مدل جواهرات برای تزئین کیک عروسی استفاده نکنیم؟

کیک با شکوفه بزرگ

کیک ساده با پس زمینه ساده با یه شکوفه بزرگ و زرق و برق دار می‌تواند چشم های مهمانان را به خودش خیره کند.

کیک موج‌دار

این کیک زیبا تداعی‌گر امواج آب دریاست که به شکل ساده و در عین حال زیبایی درست شده و طرح کلاسیک آبشاری آن از گل‌های زیبا، آن را بسیار تاثیر برانگیز کرده است.

گلبرگ هایی از جنس فوندانت

به جای استفاده از گلبرگ‌های طبیعی می‌توانید از گل های فوندانت استفاده کنید که هزینه کمتری نسبت به گل‌های طبیعی دارند و بسیار هم کیک را زیباتر می کنند.

کیک با حاشیه‌های سه بعدی

یکی از طرح‌های ساده و در عین حال پرجاذبه استفاده از تزئینات سه‌بعدی از گلبرگ‌هاست که کیک را به شکل ظریف و زیبایی نمایش می‌دهند.

کیک کوچک برای هر میز پذیرایی

یک ایده برای سرو کیک این است که برای هر میز از مهمان‌هایتان یک کیک کوچک و جدا درنظر بگیرید. مثلا اگر پیش‌بینی کردید که دور هر میز 10 الی 12 نفر از مهمانهایتان قرار می گیرند، می‌توانید متناسب با این تعداد حجم کیک را درنظر بگیرید.

کیک ترکیبی از مدرن و سنتی

به هر قسمتی از این کیک نگاه کنید تصاویر و ظرافت‌های زیبایی را می‌بینید. ترکیبی از رنگ‌های سفید، آبی و طلایی همراه طرح های گرافیکی که در پس زمینه کیک و قسمت میانی کیک کار شده، ان را جذاب، زیبا و خاص کرده است.

کیک عروسی طلایی

استفاده از ورقه‌های طلایی می‌تواند حتی برای تزئینات لایه‌های کیک استفاده شود. سطوح آبرنگی نقاشی شده همراه با تم صورتی رنگ روی کیک در کنار این ورقه‌های طلایی رنگ خیلی شکیل و زیباست. در عین حال استفاده از نماد و تندیس اسم عروس و داماد در بالای کیک، حالت کلاسیک به آن بخشیده است.

کیک متناسب با طرح لباس عروس

می‌توانید برای تزئین کیک عروسیتان از طرح‌های کار شده بر روی لباس عروسیتان الهام بگیرید. با این کار به نوعی به کیک عروسیتان شخصیت و کاراکتر خودتان را می دهید.

کیک متناسب با دسته گل عروس

یک کیک عروسی با تم ساده و شکیل همراه با آبشاری از نمونه گل‌های دسته گل، کیک عروسیتان را تحسین برانگیز می کند. حتما به این مدل نیز فکر کنید. برای گرفتن ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت