5 ایده جذاب برای بازی تولد با بادکنک آبی در فضای باز

5 ایده جذاب برای بازی تولد با بادکنک آبی در فضای باز

فهرست عناوین

با رسیدن فصل بهار و تابستان بچه ها بیشتر از قبل می توانند از محیط بیرون استفاده کنند و لذت ببرند. بنابراین اگر به فکر تدارک یک تولد هیجان آور و پر از شادی و نشاط برای فرزندتان هستید، بهتر است چند بازی سرگرم کننده و مناسب برای جشن تولد آنها در نظر بگیرید تا از اوقاتشان در کنار یکدیگر لذت ببرند.

بیسبال با بادکنک آبی

این بازی بسیار جذاب است.به این صورت که بادکنک‌ها را به سمت بچه‌ها پرتاب می‌کنید. کسی برنده است که بیشترین تعداد بادکنک را با چوب بیسبال هدف قرار دهد.

بادکنک در قاشق

در این بازی، به هر کدام از بچه‌ها یک قاشق بدهید و بادکنک کوچکی را که پر از آب است روی قاشق او قرار دهید. سپس از بچه‌ها بخواهید با صدای سوت شما بدوند. کسی که سریع‌تر از بقیه، با بادکنک سالم به مقصد رسید برنده است.

مسیر آبی بادکنک‌ها

سر‌خوردن روی بادکنک بسیار نشاط‌آور است! مسیری از بادکنک‌‌های پر از آب ایجاد کنید و از بچه‌ها بخواهید خود را روی بادکنک‌ها بیندازند. کسی برنده است که با افتادن روی بادکنک‌ها، بیشترین تعداد بادکنک‌ را بترکاند.

پرتاب بادکنک

در این بازی باید دایره‌هایی روی زمین ایجاد کنید. سپس از بچه‌ها بخواهید بادکنک‌های پر از آب را به سمت اهداف پرتاب کنند. برنده کسب است که بیشترین تعداد اهداف را با بادکنک‌ها مورد اصابت قرار دهد.

دارت بادکنکی

بادکنک‌های پر از آب را روی هم بچینید. سپس از بچه‌ها بخواهید با دارتی که در اختیار دارد، بادکنک‌ها را بترکانند. هر قدر بیشتر بتوانند بادکنک‌ها را مورد اصابت قرار دهند، امتیاز بیشتری می‌گیرند.

سرگرم کردن کودکان آنچنان که فکر می کنید نیز کار دشواری نیست، می توانید در مقاله «کارهایی که می توانید برای جشن تولد فرزندتان انجام دهید!» بیشتر در این مورد بخوانید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت