چه تمی برای تولد انتخاب کنیم؟!

چه تمی برای تولد انتخاب کنیم؟!

فهرست عناوین

انتخاب یک تم جذاب و مدلی که قابل دسترس باشد، شاید به نظر کار آسانی نیاید اما تم هایی وجود دارند که در عین سادگی بسیار شیک هستند و تهیه آن ها کار دشواری نیست. ما این تم ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید یک میهمانی متفاوت برای لذت بردن هرچه بیشتر برگزار کنید. همچنین توصیه می کنیم اگر برای کودک خود به دنبال برگزاری مراسم تولد هستید، تست انتخاب تم تولد را در سایت بزمینه بدهید.

تم رنگارنگ

در این تم، افراد با رنگ‌های جیغ و متنوع به میهمانی می‌آیند. رنگ های شاد و لباس های فانتزی برای این تم بسیار مناسبند.

تم دو رنگ

این تم به این صورت است که همه آقایان یک رنگ مشخص و همه خانم‌ها یک رنگ دیگر را می‌پوشند.

تم بیژامه

اگر این تم را انتخاب کردید، کلیه افراد باید بیژامه یا لباس خواب بپوشند. این تم یکی از پرطرفدارترین تم ها برای تمامی سنین است چرا که خبری از لباس های تنگ و دست و پا گیر نیست!! 

تم کابوی

در این تم، میهمانان لباس مخصوص کابوی‌ها را می‌پوشند. تم کابوی شامل انواع کلاه گاوچران های آمریکایی و دستمال گردن های رنگی و زیبا همراه با شلوار جین است.

تم شخصیت‌های کارتونی

افراد بسته به علاقه خود به یکی از شخصیت‌های کارتونی، لباس مخصوص به آن را می‌پوشند.

تم دزدان دریایی

در این تم، افراد باید لباس مخصوص دزدان دریایی را بپوشند و به میهمانی بیایند. اکسسوری های این تم از چشم بند تا دستمال سر و کلاه مخصوص دزدان دریایی گرفته تا شلوارهای گشاد و بانمک، بسیار متنوع و قابل دسترس هستند.

تم ورزشی

بسیاری از افراد این تم را مخصوص آقایان می دانند اما بسیاری از خانم ها نیز از این تم استفاده می کنند. در این تم افراد باید لباس ورزشی تیم یا ورزش مورد علاقه خود را بپوشند و به میهمانی بیایند. به دلیل سهولت خرید لباس های مخصوص این تم، خیلی از افراد مطمئنا عاشق آن هستند!

تم شخصیت مورد علاقه

در این تم، هر فرد خود را به ظاهر شخصیت مورد علاقه خود درمی‌آورد. چه لباس شخصیت های کارتونی و چه سینمایی و تخیلی می توانند در این میهمانی بسیار جذاب باشند.

تم هالووین

 همانطور که ممکن است در مورد جشن هالووین بدانید، در این جشن هر کسی با گریم و لباسی ترسناک به میهمانی می‌آید. اگر این تم را مد نظر قرار دادید می توانید با استفاده از گریم و لوازم آرایشی قابل دسترس از هزینه های لباس های عجیب و غریب برای این میهمانی کم کنید!

تم سبیل

در این تم، کلیه افراد حاضر در جشن‌، باید با سبیل در جشن حاضر باشند و هر قدر سبیل‌ها خاص‌تر و متنوع‌تر باشد جذاب‌تر خواهد بود.

تم خال‌خالی

تم خال خال شاید یکی از ساده ترین و آسان ترین تم ها باشد زیرا تقریبا اکثر افراد لباس های خال خالی یا به اصطلاح توپی را حداقل یک‌بار به تن کرده اند و خیلی ها نیز از طرفداران پروپا قرص این مدل هستند.

تم طلایی مشکی

این تم که بسیار شیک و لوکس است، برای تولد بزرگسالان به کار می‌رود و مناسب جشن های نامزدی و سالگرد ازدواج است.

در انتخاب انتخاب تم تولد بزرگسالان به این نکات توجه کنید!

اکثر میهمانان خلاق نیستند، سعی کنید تم ساده‌ای را انتخاب کنید که آنها به دردسر نیفتند.سعی کنید قبل از برگزاری میهمانی، نکاتی را برای تهیه لباس برای تم مورد نظر به میهمانان اطللاع دهید تا با آگاهی بیشتری وسایل لازم را برای تم انتخاب کنند.

تم پرهزینه‌ای را انتخاب نکنید. شاید خیلی از میهمانان دوست نداشته باشند خرج زیادی برای تهیه اقلام تم کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها :

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

samaneh | 1397 خرداد 29


مث همیشه عالیییییی

هاله | 1397 مهر 22


خلاقیت در انتخاب تم تولد هم خیلی خوبه، تو خیلی از تولدها رنگ ها و تم های تکراری رو میبینی همش