ایده هایی برای دکوراسیون و تزئین میز جشن

ایده هایی برای دکوراسیون و تزئین میز جشن

فهرست عناوین

بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه لوازم دکوراتیو برای تزئین مکان جشنتان، انواع و اقسام تزئینات فضای باز و بسته را برای مکان جشن خود مشاهده کنید. این کار به شما کمک می کند تا از طرح‌ها ایده بگیرید و حتی مورد مصرف مواد تزئینی را نیز بشناسید تا برای طراحی دکوراسیون جشنتان بهتر تصمیم بگیرید. در ادامه دکوراسیون های زیبایی به شما معرفی خواهند شد که می‌توانید آن‌ها را برای جشن‌های تولد، مراسم عروسی، بیبی‌شاور و ... به راحتی در منزل و با هر نوع بودجه‌ای پیاده‌سازی کنید.

پس‌زمینه میز تولد

یکی از کارهای قشنگی که برای پس زمینه میزتان می‌توانید انجام دهید این است که از عکسی از فرد متولد، عکس عروس و داماد یا موضوعات مورد علاقه‌تان تهیه کرده و آن را چاپ نمایید و به عنوان پس زمینه میزتان استفاده نمایید.

بادکنک‌های بزرگ هلیومی

بادکنک های هلیومی برای تمامی سنین تزئینی هیجان انگیز به شمار می رود که حتی در پایان مجلس می شود با آنها کمی بیشتر سرگرم شد. این بادکنکها در انواع مدلهای تکرنگ و رنگی قابل تهیه هستند.

چیدمان بادکنکی

دیوار بادکنکی با تعداد زیادی بادکنک و در قد و اندازه‌های ترکیب جالبی را خلق می کند. همچنین به عنوان مثال می توانید از سه ردیف بادکنک در رنگ‌های تیره تا روشن استفاده کنید و تیره‌ترین آن را در ردیف پایین و روشن‌ترین را در ردیف بالا بچینید.

بادکنک‌های اعداد و حروف

برای ایجاد کلمه و یا عدد مورد نظر خود از بادکنک‌هایی که به شکل حروف و یا اعداد هستند استفاده کنید. فقط نکته اصلی در این طرح به این صورت است که پس‌زمینه را ساده و طوری انتخاب کنید که عدد یا عبارت مورد نظر شما به خوبی برجسته شود و دیده شود.

بوردهای ایستاده

یک پارچه سفید با ابعاد موردنظرتان تهیه کنید و آن را در پس زمینه میزتان نصب کنید و روی آن را با بادکنک، بافتهای مختلفی از پارچه و ... تزئین نمایید. مطمئن باشید دکوراسیون روایی خود را خواهید دید.

تخته سیاه

یک ایده دیگر استفاده از تخته سیاه است که روی آن را می‌توانید با نوشته، تصاویر و یا عکس‌های مختلفی، مشابه تصاویر زیر تزئین کنید.

همچنین می‌توانید برای معرفی محتویات میز دسر از ابتکار کار با تخته سیاه استفاده کنید و  یا یک متن زیبا و یا شعری در در پس‌زمینه میزتان بنویسید.

استفاده از گل‌های کاغذی

استفاده از گل‌های کاغذی تک رنگ و یا رنگی به عنوان پس‌زمینه میز جشن، انتخابی بسیار زیبا و هوشمندانه است. این گلهای کاغذی رنگارنگ را می توانید در سایزهای مختلف تهیه کنید و سپس از آنها در تزئین لیوانهای نوشیدنی، نی و یا روی کیک جشنتان استفاده کنید. حتی خودتان هم می توانید برای درست کردن این گل‌ها دست به کار شوید.

استفاده از چمن مصنوعی

پوشش سبز چمنی شاید به نظرتان عجیب برسد اما این تزئین بسیار زیبا خواهد شد، مخصوصا اگر روی آن را با گل، آینه‌های مختلف و نوشته‌های زیبا تزئین کنید. این دکوراسیون برای جشن در فضای باز نیز بسیار مناسب است.

استفاده از حروف سه بعدی

تزئین با حروف سه بعدی با یک پس‌زمینه ساده برای اکثر جشن ها بسیار مناسب است. این حروف می‌توانند با چراغ‌های کوچک و رنگی هم تزئین شوند. جنس این حروف سه بعدی می‌تواند از چوب یا یونولیت باشد.

ترکیب بادکنک با حروف

شما می‌توانید پیام جشن خود را با استفاده از تلفیق بادکنک و حروف به مهمانان خود برسانید. اسم فرد متولد یا پیام تبریک به فرد و یا موضوع جشن ایدههایی برای نوشته‌های مورد استفاده هستند.

بادکنک‌ها دستتان را برای ایده‌های بیشتر و خاص‌تر باز می‌گذارند.

استیکرهای آماده و ریسه‌های تزئینی

استفاده از ریسه‌های تزئینی که رنگ و حروف خاصی روی آنها باشد برای جلوه هر چه بیشتر جشن‌تان توصیه می‌شود. می‌توانید از عکس زیر برای جشن خود ایده بگیرید..

استفاده از پایه

مزیت این فریم‌ها این است که می‌توانید بارها از آنها برای جشنهای مختلف‌تان استفاده کنید، حتی می‌توانید با استفاده از این پایه‌ها مسیر ورودی جشن‌تان را به زیباترین حالت ممکن در آورید.

استفاده از نوارهای کاغذی

پارچه‌های رنگی‌تان را به شکل روبان برش دهید و آنها را از فریم پشتیبان و یا سقف آویزان کنید تا به این شکل بتوانید یک پس‌زمینه مناسب برای میزتان درست کنید. از شکل‌های زیر می‌توانید ایده بگیرید.

استفاده از پارچه

از پارچه‌های زرق و برق‌دار و رنگی برای تزئین دکورتان استفاده کنید، مشابه تصاویر زیر استفاده از پارچه برای پشت زمینه جشنتان زیبایی خاصی به عکس‌های یادگاری‌تان می‌دهد. پیشنهاد می‌شود که از اضافه پارچه در جاهای دیگر از وسائل تزئینی استفاده کنید تا هماهنگی مناسبی در جشن ایجاد شود. برای مثال از اضافه پارچه یا اشیائی همرنگ آن برای تزئین ظرف میوه و یا ظرف سرو غذا استفاده کنید.


استفاده از فانوس‌های تزئینی

می‌توانید از فانوس‌های کاغذی نیز برای تزئین دکور مطابق شکلهای زیر استفاده کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

علیرضا | 1397 مهر 09


برای جشن فارغ التحصیلی گل برای نامزدم بخرم؟

بهار | 1397 مهر 09


چه ایده هایی، اگه خودمون تلفیق از چندتا رو بتونیم انجام بدیم خیلی هم عالی میشه.