از کجا لباس عروس بخریم؟

از کجا لباس عروس بخریم؟

فهرست عناوین

انتخاب و خرید لباس عروس بی شک از مهم ترین خریدهای یک مراسم عروسی است. به محض حضور عروس و داماد میان میهمان‌هایشان تمام نگاه ها به سمت آنها می‌رود و بی شک رویای هر دختریست که در آن شب چون الماسی بدرخشد.

اگر در رویای خود سبک و مدلی از لباس عروس داشته باشید بسیار انتخاب راحت تری در میان تنوع بسیار زیاد لباس های عروس خواهید داشت، البته فراموش نکنید که مدلی را که می‌پسندید، متناسب با فرم بدنی تان باشد تا ظاهری دلنشین را از آن خود کنید.

خرید لباس عروس در تهران

برای یک خرید درست قبل از هرچیز باید بورس های لباس عروس در تهران را بشناسیم. مکان های زیادی برای خرید لباس عروس وجود دارد که هرکدام سبک و قیمت خاص خود را دارد. چهار راه امیراکرم، کوچه برلن، امامزاده حسن، میرداماد، هفت حوض،نازی آباد، عبدل آباد، سلسبیل، خیابان فرشته و... از مکان های به نام بورس لباس عروس است.

در نظر گرفتن بودجه برای لباس عروس

در درجه اول باید بدانید که برای لباس عروس چه بودجه ای را در نظر گرفته اید و در درجه بعد باید تعیین کنید که می‌خواهید لباس عروس را بخرید، اجاره کنید و یا بدوزید که این تصمیم خود نکات زیادی دارد که ما شما را برای تصمیم گیری بهتر  تمام نکات مهم را در مقاله لباس عروس، خرید یا اجاره؟ جمع آوری کرده ایم.

بعداز این‌که پاسخ این دو سوال را فهمیدید، با صبر و بدون استرس به سراغ این خرید مهم و دوست داشتنی بروید و مطمئن باشید در دنیای وسیع لباس های عروس بهترین را از آن خود می کنید.

در میان تمام بورس های لباس عروس، چهار راه امیر اکرم از بزرگترین بورس های موجود است که لباس های عروس در آنجا هم از لحاظ مدل و هم قیمت تنوع زیادی دارد.

معمولا مزون های بزرگ و معتبر در این مکان نیز شعبه ای دارند. در مزون های امیراکرم هم لباس های برند و هم لباس های دوخته شده را می‌توانید پیدا کنید و تقریبا بهترین مکان برای تمامی سلیقه ها همینجاست.

قبل از رجوع به چهارراه امیراکرم بهتر است مزون های معتبر و با کیفیت این مکان که بیشترین همخوانی با سلیقه شما دارد را بشناسید تا در میان انبوه فروشگاه های موجود سردرگم نشوید و وقت زیادی را از دست ندهید.

برای رسیدن به این هدف جستجو کردن و پرس و جو از دوستان و آشنایانی که سلیقه شما را می‌شناسند بهترین راه حل است و همچنین پیشنهاد می‌کنیم که سری به قسمت بهترین های سایت بزنید تا با پیشنهادات ما در این زمینه آشنا شوید.

برندهای لباس عروس در تهران

در بین بورس های لباس عروس خیابان میرداماد به لباس های عروسِ برند شهرت دارد و حدود قیمت آن از امیراکرم بالاتر است. مشهورترین برند های لباس عروس Pronovias و Marchesa و Peter Langner و Jenny Packham  هستند که بعضی از آنها را در این خیابان میتوانید بیابید و برندهای دیگر را نیز به برخی مزون داران می‌توانید سفارش دهید.البته برخی از مزون های این محدوده کار دوخت خودشان را هم عرضه می‌کنند که برای آشنایی بیشتر می‌توانید به بازدید آن ها بروید. اما در کل در خیابان میرداماد با تنوع کمتری از مدل ها رو به رو هستید و اگر به دنبال خرید لباس های برند هستید این خیابان، نزدیک میدان محسنی، خیابان فرشته و پاسداران بهترین گزینه ها برای شما هستند.

خرید لباس عروس مقرون به صرفه

همچنین برای لباس هایی با قیمت مناسب و ارزان بهتر است به خیابان های امامزاده حسن و امین الملک و کوچه برلن و نازی آباد و عبدل آباد سر بزنید. این مکان ها نیز تنوع بسیار گسترده ای دارند با این تفاوت که اکثر کارها دوخت خودشان می باشد.

فراموش نکنید که برای انتخاب لباس عروس از هر کدام از این منطقه ها باید وقت کافی را داشته باشید بنابراین این انتخاب مهم را به تعویق نیندازید و جزء موارد اولیه قرار دهید چرا که وقتی لباس شما مشخص باشد با خیالی آسوده به بقیه امور عروسی خواهید پرداخت.

در انتخاب لباس عروس هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید و مطمئن باشید که با هر شرایطی و هر رنج خریدی این شما و لبخند شماست که زیبایی را می آفریند.

تهیه لباس عروسی نیاز به وقت و سلیقه دارد، به همین خاطر در این زمینه اصلا عجله را چاشنی کارتان نکنید.

بهترین مزونهای لباس عروس

مزون عروس بهارک اخلاقی مشاهده این کسب و کار

بهتر است برای آنکه گیج نشوید با جستجو کردن مدل های مختلف لباس عروس بفهمید که کدام مدل را بیشتر می پسندید تا هدف دار به مزون ها بروید و رویاییترین لباس عروس را انتخاب کنید. به عنوان اولین قدم همین الان تست استایل شناسی لباس عروس را بدهید و در مورد مدل مناسب خود اطلاعات کامل جمع آوری کنید.

بزمینه در این راه همراه شما خواهد بود و شادترین لحظات را برایتان آرزو می‌کند. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت