ایده‌هایی برای ثبت آرزوهای مهمانان عروسی برای شما

ایده‌هایی برای ثبت آرزوهای مهمانان عروسی برای شما

فهرست عناوین

شما می‌توانید آرزوهای مهمانانتان را برای ادامه زندگی‌تان، در کتابچه‌ای از دفتر یادبود عروسی ثبت کنید. اما این وسیله فقط شامل تعدادی کاغذ نیست و شما می‌توانید با ایده‌های متفاوتی که در زیر معرفی شده‌اند، آن را از حالت کلیشه‌ای خود خارج کنید و خلاقانه عمل کنید. به عبارت دیگر می‌توانید به جای کتابچه آرزوها، از ابزارها و ایده‌های دیگری استفاده کنید.

پتوی خاطرات!

پتویی با رنگ روشن را انتخاب کنید و مربع‌هایی را در آن به تعداد مهمانان ایجاد کنید. سپس ماژیک‌‌هایی مناسب را که می‌توان با آنها نوشت به مهمانان بدهید تا برای شما یادبودی مانند جملات خاطره‌انگیز، توصیه‌هایی برای ادامه زندگی و یا خاطره‌ای از عروسی بنویسند.

آلبوم عکس

عکس‌های دوران نامزدی و عقد خود را در آلبومی جمع کنید و از مهمانان بخواهید آن را امضا کنند و در صورتی که درباره هر عکس نظری دارند بنویسند. نوشتن آرزوها و یادبود مهمانان برای عروس و داماد در این آلبوم هم می‌تواند ایده خوبی باشد.

نقشه گردشگری

نقشه‌ای را به همراه تعدادی پین نقشه در گوشه‌ای از سالن قرار دهید. از مهمانان بخواهید توصیه‌های خود را برای مسافرت به نقاط مختلف ایران و یا جهان، با نصب هر پین روی نقشه معرفی کنند و روی پین‌ها خاطرات خود را از آنجا بیان کنند. به این ترتیب، شما آرشیوی از پیشنهادات افراد مختلف برای سفر بعد از عروسی در اختیار خواهید داشت.

پاروی آرزوها

اگر عروسی در منطقه‌ای دریایی برگزار می‌شود، مانند عروسی کنار دریاچه خزر، خلیج فارس، اقیانوس هند و ...، می‌توانید پارویی تهیه کنید و از مهمانان بخواهید توصیه‌ها، خاطرات و آرزوهای خود را برای شما، روی آن بنویسند. این ایده اگر با تم دریایی عروسی‌تان همراه شود بسیار جذاب می‌شود.

بطری آرزوها

شما می‌توانید یک بطری خالی را همراه تعدادی کاغذ و خودکار در گوشه‌ای از سالن مهمانی قرار دهید. مهمانان می‌توانند آرزوهای خود را روی کاغذها بنویسند و در آن بیندازند. بطری آرزوها، ابزاری نوستالژیک و فانتزی است و ایده متفاوتی برای آرشیو آرزوهای مهمانان است.

دستگاه تایپ آرزوها

دستگاه تایپی را اجاره کنید و یا بخرید و آن را آماده و تنظیم شده در سالن مهمانی قرار دهید. سپس از مهمانان بخواهید آرزوهای خود را در دستگاه تایپ کنند. یادتان باشد که ممکن است خیلی‌ها نحوه کار با دستگاه را بلد نباشند. بهتر است برای رفع این مشکل فردی را به عنوان راهنما کنار دستگاه قرار دهید تا مهمانان را راهنمایی کند.

پین آرزوها

تعدادی پین، به صورتی که در تصویر دیل آمده است تهیه کنید و آنها را در ظرفی قرار دهید تا مهمانان آرزوهای خود را روی آنها بنویسند. همچنین می‌توانید در کنار آن صندوقچه‌ای کوچک، شبیه صندوق رای، قرار دهید تا مهمانان پین‌ها را بعد از نوشتن در آن بندازند.

فوتواستریپس آرزوها

عکس‌های کوچکی را از خود روی کاغذ، به شیوه کمیک استریپس بچسبانید و از مهمان بخواهید زیر آنها جمله‌ای را در وصف عکس‌ها بیان کنند، دقت کنید که ترتیب عکس‌ها باید به گونه‌ای باشد که داستانی را روایت کند. مهمانان طناز، ایده‌های جالب‌تری نسبت به بقیه در این زمینه دارند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت