زیبایی چشمگیر با مدل های جدید تاج و تل عروس

زیبایی چشمگیر با مدل های جدید تاج و تل عروس

فهرست عناوین

بعد از انتخاب مدل و سبک مورد نظرتان برای لباس عروس، زمان آن فرا می رسد که مدل مو و تاج خود را برای جشن انتخاب کنید. تاج عروس می تواند شامل انواع تلها و تزئینات مو باشد که به همراه تور یا بدون تور استفاده شوند. دلیل اهمیت انتخاب تاج عروس یا هر اکسسوری دیگری که روی موها قرار می‌گیرد این است که حتی در انتخاب مدل مو نیز تاثیرگذار است؛ علاوه بر این شما به عنوان عروس که در مرکز توجه قرار دارید، می توانید با ظاهر خود چشم ها را به سمت خود خیره کنید و حتی پس از انجام عکاسی و دریافت آلبوم عروسی از عکس‌هایتان لذت ببرید. بنابراین کاملا معقول است که زمان کافی و مناسب برای پیدا کردن مدلی که مناسب صورت و استایل شما هست صرف نمایید.

انواع تاج و تل عروس

بیشتر تاجهای امروزه الگوبرداری شده از مدلهای سلطنتی هستند یا اینکه از مدلهایی هستند که به راحتی به عنوان گردنبند نیز قابل استفاده میباشند. تاجهایی از جنس سنگ الماس اصل را شاید بتوانید پیدا کنید ولی معمولا قیمت آنها خیلی بیشتر از هزینه یک عروسی متوسط است. نمونههای مقرون به صرفهتر تاجها و اکسسوریها را به راحتی میتوانید از مزونها و یا آرایشگاهها تهیه نمایید. این تاجها میتوانند با انواع سنگها، کریستالها و سایر جواهرات بدلی تزئین شوند و به شکل تاج در بالای سر قرار بگیرند و یا به شکل تل استفاده شوند.

توصیه ای برای استفاده از تاج عروس

اگر شما قد کوتاهی دارید و دوست دارید که بلندتر دیده شوید میتوانید از نمونههای بلند و بزرگ آن استفاده کنید که در بالای سر قرار میگیرند و قد شما را بلندتر نمایش میدهند ولی اگر شما قد بلندی دارید و یا هم قد با آقای داماد هستید بهتر از مدلهایی مانند مدل تاج های شانه ای در پایین مو استفاده کنید که شما را بلندتر از آقای داماد نشان ندهند.

آویز و تل های زیبای مخصوص عروس

آویزهای مو هم یک گزینه جایگزین هستند که میتوانید استفاده کنید که معمولا به شکل گل و یا برگ هستند که به دور سر بسته میشوند.

قبل از اقدام به خریدن تاج یا تل عروس با آرایشگرتان مشورت کنید!

بهتر است اکسسوریهای مورد نظرتان را به آرایشگرتان نشان دهید تا با کمک وی، آن چیزی را که با صورت، مدل مو و استایل شما هم‌خوانی داشته باشد، برگزینید.

نحوه قرار دادن تاج روی موها

بهترین راه برای قرار دادن تاج بر روی سر این است که آن را در وسط سر و با زاویه 45 درجه قرار دهید. اگر شما موهای بلندی دارید میتوانید موهای خود را به همراه تاج سرتان تزئین کنید و اگر از تور هم استفاده میکنید برای اطمینان بیشتر، بهتر است آن را به تاج وصل نکنید به خصوص اگر مایل باشید در ادامه مراسم تور سرتان را جدا کنید.

چند مدل تاج و آویز زیبا برای عروس خانم ها


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هستی | 1397 مهر 08


دنبال جایی هستیم تا برای مراسم نامزدی خواهرم تاج سفارش بدیم، هر جایی دنبال تاج واسه نامزدی هستیم چیزای تکراری دارن و تنوعی در کار نیست. میشه راهنمایی کنین.

افسانه | 1397 مهر 15


تاج ساده و ظریف فقط