بایدها و نبایدها در انتخاب سبک و مدل لباس عروس

بایدها و نبایدها در انتخاب سبک و مدل لباس عروس

فهرست عناوین

احتمالا تا الان در مورد سبک و مدل لباسی که دوست دارید تصمیم گرفتهاید و حالا در حال انتخاب لباس عروس مورد علاقه خود هستید. در ادامه به شما بایدها و نبایدهایی را در انتخاب لباس عروس معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین لباسی را که متناسب با شخصیت و استایل شما باشد را انتخاب نمایید.

باید به مکان برگزاری جشن‌تان توجه کنید.

مکان و نحوه برگزاری مراسم بسیار مهم است. اگر شما یک مراسم سنتی برگزار خواهید کرد و پذیرایی رسمی از مهمانها انجام خواهید داد بهتر است سبک لباس عروستان را شیک و کلاسیک انتخاب کنید. اگر مراسمتان را در فضای باز و در یک بعد از ظهر دلپذیر برگزار خواهید کرد بهتر از لباسی با پارچه سبک مانند سیلک گذار  استفاده کنید. اگر مراسمتان در کنار دریا و به صورت دوستانه و غیر رسمی است برگزار میشود از یک لباس سادهتر و کفشهای راحتتر و یا حتی پابرهنه استفاده نمایید.

نباید مناسبت لباس با شرایط جشن را فراموش کنید.

اگر شما علاقه به پوشیدن لباسهای باز دارید ولی شرایط مراسم‌تان مناسب نیست، از پوشیدن آن سبک لباس خودداری کنید و یا از یک شنل استفاده کنید و آن را بر روی لباس خود بندازید تا ظاهری موقر و مناسب با محیط داشته باشید.

باید: رنگ سفید لباستان را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید از رنگهای سفید، خامهای و ... متناسب با تن رنگ بدنتان انتخاب کنید.

باید در انتخاب اکسسوری لباس پیرو الگوی شخصیتی‌تان باشید.

اجازه دهید اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید متناسب با شخصیت‌تان باشد و آن را به خوبی نمایش دهد. به عنوان مثال انتخاب یک ست مروارید ساده و یا انتخاب گردنبندی پر زرق و برق، هر کدام می‌توانند به نوعی تداعی‌گر شخصیت شما باشند.

نباید: اجازه ندهید جواهراتتان بیشتر از لباس و سایر مسائل جلب توجه کنند و آنها را هماهنگ با نوع لباس انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر بالای لباس شما کار شده است بهتر است از یک گردنبند به نسبت ساده استفاده نمایید.

باید حتما لباس های مورد علاقه تان را امتحان کنید.

لباسهایی را که دوست دارید و به نظرتان زیبا هستند را حتما پرو کنید و آنها را بر روی تن خود ببینید. تا زمانیکه آنها از چوب لباسی آویزان هستند خیلی نمی‌توانید در موردشان قضاوت نمایید.

باید در انتخاب لباس زیر دقت کنید.

سعی کنید از لباسهای زیر مناسب استفاده کنید. بهتر است از لباسهایی متناسب با رنگ بدنتان استفاده کنید. هر چند که امروزه تنوع این لباسها بسیار زیاد است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت