انتخاب تور عروس؛ مهمترین اکسسوری شب عروسی

انتخاب تور عروس؛ مهمترین اکسسوری شب عروسی

فهرست عناوین

تور لباس عروس از اکسسوری‌های مهم لباس عروس خانم محسوب می‌شود و انتخاب آن نباید تا روز قبل از عروسی به تعویق بیفتد. مطمئنا انتخاب از بین تورهای زیبا با طرح های چشمگیر کار ساده ای نیست اما در این مقاله سعی می کنیم تا شما را در برگزیدن مناسب ترین مورد برای تور عروسی یاری کنیم.

تور شما نباید با لباس عروستان رقابت کند از لحاظ حجم گلدوزی، منجوق دوزی و دانتلی که روی تور عروسی شما کار میشود دقت کنید و همیشه در نظر داشته باشید که تور و لباس باید مکمل هم باشند نه در رقابت با یکدیگر

اگر بودجه شما اجازه میدهد از یک تور دست دوز که به زیبایی تزئین شده و متناسب با هیکل و قد شما است استفاده کنید.

تورهای کوتاه قد را میتوان تزئین کرد. مثلا میتوانید پایین تور را با یک روبان تزئین کنید، ولی این را هم در نظر داشته باشید که تورهای کوتاه، چون دید را نصف میکنند شما را هم کوتاهتر نشان خواهند داد.

حواستان باشد بین محل قرار گرفتن تور و موهایتان فاصلهای ایجاد نشود.

اگر قصد استفاده از تورهای بلند را دارید از مدلهای چند لایه استفاده کنید  بطوریکه در ادامه مراسم لایه بلندتر قابل جدا کردن باشد و لایه تور که تا اندازه آرنج یا انگشتانتان است باقی بماند.

کریستال و دانههای ریز مروارید تزئینات زیبایی برای تور عروسی هستند بهخصوص که تلالو زیبایی هنگام برخورد با نور پیدا میکنند، ولی دقت کنید هماهنگی کامل را با لباس عروس شما داشته باشند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

رزیتا | 1397 مهر 16


من که دوست دارم تورم طرح دار و دور دوزی باشه