با این ژست های طبیعی خوش عکس تر شوید!

با این ژست های طبیعی خوش عکس تر شوید!

فهرست عناوین

تا به حال به این فکر کرده اید که چطور افراد مشهور در عکس هایشان جذاب و گیرا به نظر می رسند؟ شاید به نظر برسد که استفاده از دوربین های پیشرفته و با کیفیت باعث زیبا شدن عکس ها می شود اما بهتر است بدانید که با چند ترفند ساده هم می توانید بهترین حالت خود را در عکس هایتان به نمایش بگذارید.

ژست سلبریتیها را تمرین کنید

بیشتر هنرمندان هالیوودی هنگام عکاسی از ژست خاصی استفاده می‌کنند که جالب است بدانید این ژست باعث می‌شود خوش‌اندام‌تر از حالت عادی‌شان دیده شوند. ژست زیر را چندین و چند بار مقابل آینه تمرین کنید تا در روز عروسی هنگاه عکاسی بصورت غریزی حالت بدنتان را در آن شکل قرار دهید.

با زاویه تقریبا 45 درجه نسبت به دوربین قرار بگیرید.

بیشتر وزنتان را بر روی پای عقب خود قرار دهید.

پای جلوی‌تان را از زانو کمی خم کنید و رو به دوربین قرار دهید و در آن حالت محکم بایستید.

یک دست‌تان را بر روی پهلوی خود قرار دهید.

حتما بخندید.

با چشمان خود بخندید

گرفتن ژست‌های جدی و کم‌خنده در بین عروس‌ها رواج گردیده است. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید زمانی که مواظب نحوه خندیدن خود هستید و در بسیاری از لحظات سعی می‌کنید که نحوه‌ خندیدن خود را  کنترل کنید این عمل نباید باعث شود در عکس‌هایتان آزرده خاطر و یا رنجور به نظر برسید. یک راه عالی برای اینکه در عکس‌هایتان اینگونه به نظر نرسید این است که با استفاده از چشمان خود لبخند بزنید.

حواستان به آرایشتان باشد

برخی مواقع بعضی آرایش‌ها نتیجه معکوس می‌دهند و باعث می‌شوند عکس‌های خوبی از شما گرفته نشود. برای مثال زمانی که برنزه می‌کنید با وجود اینکه احساس می‌کنید زیباتر شده‌اید ولی نسبت به عکس‌هایتان حس خوبی پیدا نمی‌کنید. واقعیت این است که دوربین‌ها برخی مواقع با رنگ‌های زرد و نارنجی مشکل دارند و آن‌ها را صحیح به تصویر نمی‌کشند. این مورد به‌خصوص زمانی که همراهان شما از آرایش‌هایی همانند شما استفاده نکنند بیشتر به چشم می‌آید.

حواستان به صورت‌تان باشد

عکاسی مراسم عروسی یک فرآیند وقت‌گیر است به همین دلیل ممکن است در میان راه خسته شوید و حواستان به شکل ظاهری صورت‌تان نباشد، و ممکن است در صورتی که کفش‌های عروسی‌تان راحت نباشد و سبب اذیت پاهایتان شود، زود از کوره در بروید و عصبانی شوید؛ که این عامل به راحتی در ظاهر صورت شما اثر می‌گذارد و باعث خراب شدن عکستان می‌شود. بنابراین وقتی احساس کردید کم‌کم چین و چروک در حال افتادن بر روی پیشانیتان است یا چشم‌هایتان در حال از دست دادن حالت نرمال‌ خود هستند و خنده‌هایتان در حال تبدیل شدن به جدیت است، سعی کنید کمی استراحت کنید تا ریکاور شوید. برای این کار چشم‌هایتان را ببندید و کمی به خودتان و صورتتان استراحت بدهید تا به حالت نرمال خود برگردد. به عکاس‌تان سفارش کنید وقتی این حالات را در صورت شما مشاهده کرد، حتما به شما بازخورد دهد.

ژستهای مناسب برای عکس های عروسی را اینجا ببینید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت