ترتیب دادن یک آلبوم فوق العاده برای جشن عروسی

ترتیب دادن یک آلبوم فوق العاده برای جشن عروسی

فهرست عناوین

چطور یک آلبوم زیبا و سرگرم کننده برای عروسی تهیه کنیم؟ این موضوع را ما با بیانی ساده برای شما توضیح می دهیم چرا که دوست داریم شما و عزیزانتان از تماشای آلبوم به یادماندنی ترین روزهای زندگیتان بسیار لذت ببرید.

عکس‌هایی‌که از ته‌دل دوستشان دارید انتخاب کنید.

برای انتخاب عکس‌های آلبوم‌تان به این نکته توجه داشته باشید که آلبوم‌ محل ثبت لحظات پراحساس و رمانتیک بهترین روز زندگی‌ است و نه مجموعه‌ای از بهترین و تکنیکی‌ترین عکس‌های روز عروسی. به عبارت دیگر عکس‌هایی را برای آلبوم‌تان انتخاب کنید که در صورت گم شدن یا از بین رفتن آن‌ها ناراحت می‌شوید به این ترتیب آلبوم شما مجموعه‌ای از عکس‌های دلخواه شما می‌شود که هربار با مشاهده آن خاطرات‌تان زنده می‌شود.

مرتب کردن عکس‌ها بر اساس تاریخ وقوع

یک نکته مهم دیگر برای طراحی بهتر آلبوم‌‌تان، گذاشتن عکس بر اساس تاریخ وقوع آن‌ها در داخل آلبوم‌تان است. ولی اگر مابین عکس‌هایتان عکسی را یافتید که مبهوت آن بودید می‌توانید آن عکس را در صفحه اول آلبوم‌تان استفاده کنید. به یاد داشته باشید آلبوم باید کاملا مورد دلخواه شما باشد و شما با دیدن آن کاملا لذت ببرید.

هماهنگی عکس‌ها در دو صفحه مجاور هم

در قراردادن عکس‌ها در داخل آلبوم‌تان علاوه بر ترتیب زمانی، باید به هماهنگی بین عکس‌هایی که در دو صفحه مجاور می‌گذارید دقت نمایید. منظور از هماهنگی دو صفحه مجاور آلبوم، نزدیک بودن محتوا و استایل‌های به‌کار رفته در آن دو صفحه است. شاید بعضا برای رعایت هماهنگی بین صفحههای مجاور آلبوم مجبور باشید ترتیب زمانی را رعایت نکنید ولی با انجام این کار هارمونی زیبایی به آلبوم‌تان می‌بخشید که آن را بسیار مورد دلخواه می‌کند.

اگر در عروسی‌تان بیشتر از رنگ‌های شاداب استفاده کرده‌اید بیشتر عکس‌های آلبوم را رنگی انتخاب کنید.

هیچ قاعده خاصی برای آنکه عکس‌های آلبوم‌تان رنگی و یا سیاه و سفید باشند وجود ندارد و کاملا بسته به سلیقه شخصی شما است. اما اگر در عروسی‌تان از رنگ‌های شاداب زیادی استفاده شده است بهتر است از عکس‌های رنگی در آلبوم‌تان استفاده کنید و برای زیباترکردن آن می‌توانید تعدادی از عکس‌ها را به سلیقه خودتان به رنگ سیاه و سفید در داخل عکس‌های آلبوم‌تان داشته باشید. بهترین راه استفاده ترکیبی از عکس‌های رنگی و سیاه و سفید است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت